Arkadaş R1le 418 km'ye çıkıp 650 COMET tokatlıyor...Global Motor Forum

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ya bu saçma topic duruyormu haala? Buraya mesaj yazacağınıza HIZIR ACIL ILK YARDIM topic'ine birşeyler yazın da boşa gitmesin mesajlarınız...
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
aha yine hortlamış :) @Turbo_busa arabayla ölçümü o r1 'in 418 anca puhahah:queen:
 
Katılım
20 Kas 2010
Mesajlar
1
arkadaslar merhaba harley kullananiniz varmi seagle atesleme modulu taktircam bu konuda yardim gerek ...gercekten ise yariyomu??
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Kardeşim 6 ay uzaklaştırma olurmu yahu ağır ceza mahkemesi gibi mt yönetimi kınıyorum gerçekten adam 16.000 küsür mesajıyla açtığı konularla yaptığı faydalı paylaşımlarla ucuza aldırdığı cbf 150 motorlarla on numara bir kardeştir ama mt biraz hassasiyet göstermiyor sanırım sonra bu üyeleri bulamazsınız ....!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mete topicleri hortluyor
panda ayısına yine sevgim kabardı.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
hortlamış iyide olmuş sanki =) e bu R1 le 418 km gören arkadaş okadar yıl geçmiş ünlü olamamış mı daha? birimiz haber ajanslarına fax geçelimde tv de görelim elemanı =) bwlkide eleman biraz daha gaz verip geleceğe yolculuk yapmıştır :D
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
benim kadran manuel olduğu ve 300 de bittiği için ibreyi tur attırdığım zamanlarda kaç km ye çıktığım hakkında net bilgi veremiyorum..ama turdan sonra tekrar 250-260 aralarına geliyor...:queen::queen::queen:
günde bir avuç fındık iyi gelir...tabi yerseniz.....:queen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
birisi mete hanın taşeronluğunu yapii

özledik ayuyu gelsin siteye can gelsin:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst