- Konu Yazar
- #1
dün yine motor gezisine çıktım 260 km gibi bir yol idi motor az yaksın diye 100 km hızları içinde gidiyordum fakat bu benim için bir işkenceydi. havanın sıcak olması nedeniyle motor sıcaklıgı baya bir yüksekti deponun altından bacaklarıma vuran şiddetli bir sıcak vardı.yol çok düzgün çift şeritliydi. derken bir araç fort fokus 150 km hızla beni geçti. bende biraz motorun hararetini düşürmek için bir miktar gazladım. 170 civarına çıkıp aracı solladım ve yine 110 civarına inmiştim ki arkamdan fort fokus u beklerken 2000 motor opel vetra yanaştı. ve arka koltuk kızlarla dolu arkalarına bakarkende boyunları kırılacak nerdeyse.:mrgreen:ve önümdeki şeritte bir saga bir sola hareket çiziyor. bu hareketten sonra içimdeki canavar uyanıverdi.amacım birden geçip gitmek ten ziyade yolda ecer terleri döktürmek ti. uzun farları yakıp araca yaklaşmaya başalarken araçta hızını artırdı.yol müsait oldugundan 200 gibi bir sürate çıkmıştık. artık yolda risk artmıştı. biraz geriledim.5den 4 e alarak motoru öyle bir ivmelendirdim ki geriledigimi sanan sürücünün yanından vın diye geçtim ve uzun süre motorun hızını kesmedim. ibreye bakmaya vaktim yoktu yola bakmaktan bir ara 253 gibi bir rakam vardı. sonra opel vetra diye bir araç göremedim arkamda. işte yenilmenin acı duygusunu tatmıştı.
:salut: