araçlar niye motorla yarışmayı seviyor.

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
:) evet bu benim çok ilgimi çekmiştir. ne zaman yol yapsam illa birileri kaşınıyor. hele araçların içinde bayan varsa hava atmak için kesin yarış etmek istiyorlar.
dün yine motor gezisine çıktım 260 km gibi bir yol idi motor az yaksın diye 100 km hızları içinde gidiyordum fakat bu benim için bir işkenceydi. havanın sıcak olması nedeniyle motor sıcaklıgı baya bir yüksekti deponun altından bacaklarıma vuran şiddetli bir sıcak vardı.yol çok düzgün çift şeritliydi. derken bir araç fort fokus 150 km hızla beni geçti. bende biraz motorun hararetini düşürmek için bir miktar gazladım. 170 civarına çıkıp aracı solladım ve yine 110 civarına inmiştim ki arkamdan fort fokus u beklerken 2000 motor opel vetra yanaştı. ve arka koltuk kızlarla dolu arkalarına bakarkende boyunları kırılacak nerdeyse.:mrgreen:ve önümdeki şeritte bir saga bir sola hareket çiziyor. bu hareketten sonra içimdeki canavar uyanıverdi.amacım birden geçip gitmek ten ziyade yolda ecer terleri döktürmek ti. uzun farları yakıp araca yaklaşmaya başalarken araçta hızını artırdı.yol müsait oldugundan 200 gibi bir sürate çıkmıştık. artık yolda risk artmıştı. biraz geriledim.5den 4 e alarak motoru öyle bir ivmelendirdim ki geriledigimi sanan sürücünün yanından vın diye geçtim ve uzun süre motorun hızını kesmedim. ibreye bakmaya vaktim yoktu yola bakmaktan bir ara 253 gibi bir rakam vardı. sonra opel vetra diye bir araç göremedim arkamda. işte yenilmenin acı duygusunu tatmıştı.
:salut:
 
Katılım
28 Mar 2009
Mesajlar
355
off offf off öle bi yazmışsınki gözümde canlandı vallaha süper bi duygudur eminim yaşadığın olay ama tehlikeside var
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Aman gaza gelme kardeşim. Hırsını ve heyecanını dizginle. Motosiklete binmek asıl cesaret işidir. Buna cesaret edemeyen araç sürücülerinin içlerinde bir eziklik herzaman var olacaktır. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
:) hehe okurken bile zevk aldım. Valla tekerine sağlık iyi yapmışsın. Genelde araba sürücüleri motorları küçümserler. Altındaki aletlerinin büyüklüğü sanki onların daha güçlü olduğu hissini verir onlara. Ama motorların kendilerinden hızlı gittiğiklerini gördüklerinde bu gücü hissettirmek için gaz açarlar ama bugune kadar bu hareketinden pişman olmamış tek bir araç sürücüsü bile olmamıştır herhalde. Ben Dylan la bile derslerini veriyordum bu tür sürücülerin.
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
süper bi yazı eline sağlık. sizin oralarda gene yarış istiolar bizim burda skıştırıolar direk motorları,motorda yawaş oldugu için yapcak bşii yok
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
76
Aman arkadaşlar gaza gelmeyin, unutmayın bu işler pistlerde yapılır. İçinizdeki kaynayan kanı kontrol altında tutmaya çalışın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayıp ayıp niye kızların yanında çocuğu eziyosun ki :p :queen:

benım anlamadığımda 200 li giderken niye arkana gelip sellektör atarlar 220 görmek için mi :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bana daha çokkuş markası araba sahipleri denk geliyo :p
Genelde ışıklarda aragaz yaparak drag için zorluyolar :)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
:) evet bu benim çok ilgimi çekmiştir. ne zaman yol yapsam illa birileri kaşınıyor. hele araçların içinde bayan varsa hava atmak için kesin yarış etmek istiyorlar.
dün yine motor gezisine çıktım 260 km gibi bir yol idi motor az yaksın diye 100 km hızları içinde gidiyordum fakat bu benim için bir işkenceydi. havanın sıcak olması nedeniyle motor sıcaklıgı baya bir yüksekti deponun altından bacaklarıma vuran şiddetli bir sıcak vardı.yol çok düzgün çift şeritliydi. derken bir araç fort fokus 150 km hızla beni geçti. bende biraz motorun hararetini düşürmek için bir miktar gazladım. 170 civarına çıkıp aracı solladım ve yine 110 civarına inmiştim ki arkamdan fort fokus u beklerken 2000 motor opel vetra yanaştı. ve arka koltuk kızlarla dolu arkalarına bakarkende boyunları kırılacak nerdeyse.:mrgreen:ve önümdeki şeritte bir saga bir sola hareket çiziyor. bu hareketten sonra içimdeki canavar uyanıverdi.amacım birden geçip gitmek ten ziyade yolda ecer terleri döktürmek ti. uzun farları yakıp araca yaklaşmaya başalarken araçta hızını artırdı.yol müsait oldugundan 200 gibi bir sürate çıkmıştık. artık yolda risk artmıştı. biraz geriledim.5den 4 e alarak motoru öyle bir ivmelendirdim ki geriledigimi sanan sürücünün yanından vın diye geçtim ve uzun süre motorun hızını kesmedim. ibreye bakmaya vaktim yoktu yola bakmaktan bir ara 253 gibi bir rakam vardı. sonra opel vetra diye bir araç göremedim arkamda. işte yenilmenin acı duygusunu tatmıştı.
:salut:

intikam peşinde gibi olmuş:queen: youtube ta 200 le ön kaldırıp geçiyorlar ya(bazı motolarla) sen de öyle yapsaydın adamın rengi atardı:cherry:
bu vectra ların ibre de bol bol 250 ye çıkıyor ama işte bozuk :p
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Köprü trafiğinde sol tarafta 100 milyarlık jip veya 50 milyarlık araba trafikte yatarken ve benzini içerken yanlarından motorlarla geçmek sizi biraz olsun utandırmıyomu?
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

İşte onların (araba kullananların) yaşadıkları en büyük eziklik bu..nerede boş yol ve motor görseler son bir ümit sizi geçmek isteyecektir.sakın gaza gelmeyin:)
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
şehir içindeki genelde gençlerin kulandıkları araçların yanında scooter ile durunca yarış yapma istekleri neden artar bilmiyorum altında araba var benim ise scooter neden bu hızlı kalkma çabasına girerler analamam scooterde olsa kalkışta önce kalkar motor,sonradan her ne kadar araba geçse bile:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bende 250 cc bir motosiklet olmasına rağmen 140 a kadar hemen hemen tüm aracları arkamda bırakıyorum :)
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
42
aynı dertten bende muzdaribim, öncelikle arkadaşımız iyi ders vermiş tekerine sağlık ama bence bunlara değmez daha dikkatli olmak lazım. benim derdimde kırmızı ışık, kırmızı ışıkta yanıma hangi araba yanaşsa hemen kalkışta kapışma yapmak için kendilerini zorluyorlar, çoğuzaman kendime hakim oluyorum ama bazen çok kaşınan olunca affetmiyorum. ne akılsız şöförler var motorla kapışma derdindeler. bikeresinde kocaman belediye ototbüsü bile kapışmaya kalktı yuuhhh dedim yuuhhh. (izmirde yaşayanlar bilirler) birde bunun haricinde scooterle arkadaşlara sesleniyorum yanınızdaki motor sizin motorunuzdan daha yüksek cc li motorsa lütfen yarışmayın allah korusun hem kendinize hem karşı tarafa hasar açabilirsiniz.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
:) evet bu benim çok ilgimi çekmiştir. ne zaman yol yapsam illa birileri kaşınıyor. hele araçların içinde bayan varsa hava atmak için kesin yarış etmek istiyorlar.
dün yine motor gezisine çıktım 260 km gibi bir yol idi motor az yaksın diye 100 km hızları içinde gidiyordum fakat bu benim için bir işkenceydi. havanın sıcak olması nedeniyle motor sıcaklıgı baya bir yüksekti deponun altından bacaklarıma vuran şiddetli bir sıcak vardı.yol çok düzgün çift şeritliydi. derken bir araç fort fokus 150 km hızla beni geçti. bende biraz motorun hararetini düşürmek için bir miktar gazladım. 170 civarına çıkıp aracı solladım ve yine 110 civarına inmiştim ki arkamdan fort fokus u beklerken 2000 motor opel vetra yanaştı. ve arka koltuk kızlarla dolu arkalarına bakarkende boyunları kırılacak nerdeyse.:mrgreen:ve önümdeki şeritte bir saga bir sola hareket çiziyor. bu hareketten sonra içimdeki canavar uyanıverdi.amacım birden geçip gitmek ten ziyade yolda ecer terleri döktürmek ti. uzun farları yakıp araca yaklaşmaya başalarken araçta hızını artırdı.yol müsait oldugundan 200 gibi bir sürate çıkmıştık. artık yolda risk artmıştı. biraz geriledim.5den 4 e alarak motoru öyle bir ivmelendirdim ki geriledigimi sanan sürücünün yanından vın diye geçtim ve uzun süre motorun hızını kesmedim. ibreye bakmaya vaktim yoktu yola bakmaktan bir ara 253 gibi bir rakam vardı. sonra opel vetra diye bir araç göremedim arkamda. işte yenilmenin acı duygusunu tatmıştı.
:salut:

sonu böle hüsran oluyo zaten:p araçlar motorların gazına geliyo genelde durum bu :) bazılarıda motoru bisiklet sanıyo geçerim ederim zihniyeti dün gece dügünden geliyorum arkama biri yanaşmış sellektör yapıyo ama hızım gayet makul oda aynı adamları sanki biri dürtüyo acayıp kıl oluyom bana selektör yapılınca deli oldum 4. vitese cektim bi gazladım sonre nefeslenince fark ettim arkamda araç fln yoktu:p ama senin durumun biraz tehlikeli o kdr gazlama :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:41 PM ----------

Köprü trafiğinde sol tarafta 100 milyarlık jip veya 50 milyarlık araba trafikte yatarken ve benzini içerken yanlarından motorlarla geçmek sizi biraz olsun utandırmıyomu?
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

İşte onların (araba kullananların) yaşadıkları en büyük eziklik bu..nerede boş yol ve motor görseler son bir ümit sizi geçmek isteyecektir.sakın gaza gelmeyin:)

senin tenere de benzin konusunda farklı degildir :queen: sanırı haklısın yanlarından geçerken trafikte böle bi buruk bakıyolar üzülüyolar yazık :D
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ben de dün bi dobloyu solladım 1oo le seyreliyorum aynadan baktım doblo yok :silent: kör noktayı kontol etmek için bi baktım ki araba yanımda,yanyana gidiyoruz :mrgreen: Sadece abalarda değil kırmızı ışıkta bir motorluya denk gelmeye gör :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
yolda ektiğim hiçbir araç için bir yerim uzamadı
geçildiğim hiçbir araç için de bir yerim kısalmadı

bu istatistiki bilgiyi verelim de insanlar boşa heveslenmesin :)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
sonradan görme zengin bebeleri ile yarış yapılmaz. araba kullanmasını bilmiyorlar sırf iki tane kıçı kırı hatun için kendilerini bi bokh sanıyorlar...
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
158
yazık çocuaaaaa ne kasmiştir arabayi geçecem die
5ten 4 e inip çocuğu heveslendirmişsin bide :)
araç kullanıcılarin bu tip motorlarin neler yapabildiklerini tam olarak kavrayamadılar heralde :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslında bi bakıma bi gerçek ortaya çıkmış, bazen yarışmak zorunda kalıyoruz :p zorluyolar bizi :mrgreen: yarış geçmişim kabarık ,ama hep mecbur bırakıldım yarışmaya :mrgreen: bide altındaki araca bakmadan alayı yarış peşinde yani ! nağmalup devam ediyorum seriye :p ama en cok zorlayan bugüne kadar, hafif modifiyeli bi corvet olmuştu trafik olmasa oda zorlıyamazdı ama okadar olur :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst