- Konu Yazar
- #21
aslına bakarsanız bazen araçlardan korkmuyor degilim. bazı araçlar yüksek beygirli araçlar varki 200 hp ve üstü devamlı risk içinde onları geçmeye çalışmak insanı zorluyor. çünkü adamlar rüzgara maruz kalmadan oturdugu yerden kontrol edebiliyorlar vasıtalarını düşünsenize hangi motor 250 sabit 50 km boyunca gidebilir.ve bu müddet de aman yolda kasis olmasın aman asvalt erimiş olmasın yola köpek fırlarmı? diye risk alarak gitmek baya bir zor iş