- Katılım
- 14 Mar 2007
- Mesajlar
- 558
aynen öyle olmuşeleman, "egzost'a motor takmış" desek![]()
aynen öyle olmuşeleman, "egzost'a motor takmış" desek![]()
iyi yakında kendinede araba tanponu takar![]()
sesini merak ettim bak şimdi.kamyon sesimi çıkar yoksa başka birşey mi bilemicem..yuhhh diyorum başka bişi demiyorumm..
abi benden uzun yaşıcan:mrgreen:şimdi bunu yazarım bide tepki almayalım diye düşünürken sen yazmışsın ehueheuheeeAt şeyinde kelebek gibi kalmış motor egzozun altında :mrgreen: