Araba Egzos'u Takmış Motora YuH

Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799





arkadaşlar telefonla bukadar çekebildim millet tırlatmış yahuu bişey diyemiyorum allah akıl fikir versin :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
bu ne ya böyle bu motor bu eksozdan rahat çalişmaz iş olsun işte:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:queen: Harcanan emeğe yazık.....Dur güzel olmuş diyeyim....GÜZEL...:queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sinegı ata cevırmeye calısıyor sanırım:mrgreen:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Resimdeki Türkiye yazılarını silin bari...
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Aynısından sol tarafada koysaymış bir tane tam süper olacakmış:) bir tanede sele altına şu yukarı doğru bakan susturuculardan olsa ah. Kimse yapmaya çalışmasın ilk benim aklıma geldi:)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
he he he abart egzos manyak bunu yapan 17-18 yaşında bi veletti çok dalga geçtik :) bide devamlı demezmi ağbi ses nasıl ağbi ses nasıl git rezil herif dedim tanımıyorum ben seni :):):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst