Araba Egzos'u Takmış Motora YuH

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence Bu egsoz motoru sıkamıyacağı için motorun hızında 10 km/h kadar bi düşme olacaktır diye tahmin ediyorum susturucu olmadığı için artı motor sağa doğru çekmede yapabilir çok uydurma bi çalışma olmuş bence
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
5
ahahaha o ekzos ağarlık yapar yanlız dengesi bozulur onun ahahahaha yurdum insanı ya brawo walla
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
110
çok ilkginç gerçekten..nerden düşündüyse böyle bir şey yapma gereğini...:mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
15
silindirin ustundekı granajda nerde yasadıgımız yazıo zaten made in turkey
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Motor Güzel Olmuş Olmasın a da sesi nasıl acabaa Sen gelmeden sesını 5dk önceden duyarız artıkkk :queen:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
105
:)

motora yazık yaw.egzozumu taşıcak adamımı...büyük egzos takınca cok ses cıkarcak cok ses cıkarıncada daha hızlı gitcek sandı heraldeee nede olsa araba egzozu :queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Madem konu hortlamış bende yazim....:mrgreen:
Bu ne ya...Şaka dimi bu...Gerçek olamaz ya...:mrgreen::mrgreen:
Yeni yıla girerken dileğim :mrgreen: bu insanlara Allah'ın akıl fikir vermesidir...:mrgreen:
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
115
bence iyi bi yaratıcılık örneği yanlış olabilir yanlışda ama en azından bişeler denemiş olsun bi dahakine daha iyi şeler yapar mesela F1 eksozu takar ne güzel olur dimi dene kardeşim dene yanindayım :cherry:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
31
o krom olan yerler çift üst üste güsel olmus fakat çok rahatsiz edici ve kaba duruyo arkadass yaa... olmamış uç kaynattırsan daha ii olurdu diye düşünüyorum ben..!
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
36
bu makina bursa tarafında olması lazım bu motora bu egzoz resmen hakarettir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst