APV41 CENGİZ Arkadaşımızın Yeni Makinası

Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
hayırlı olsun, güle güle kullanın...
nazar değmesin...
tekeriniz düz bassın...
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
vay vay vay..............cengüz abimde kawacı olmuş.....:cat:.....vallaha ne kadar

sevindiğimi bilemezsin abi Allah kazasız belasız kullanmayı nasip

etsin....:cat:.....hani üzerinede pek yakışmışsın be abiiiii.......:cherry:.....tekrar

hayırlı olsun.......ben geri dönüp aranıza katılıncaya kadar ekipte çok yeni

yüzler yeni makineler olacak sanırım görüşmek üzereee......:rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
abii hayır uğurlu olsun.. Allah kazasız belaz binmek nasip etsin :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı olsun,kazasız belasız kullan.:rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Alet hiç tekin bişeye benzemiyo, yan yan bakıyo tikkatli olalım, üzerine öyle bi otur ki belini doğrultamasın keh keh
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
hayırlı olsun güzel makina allah kazasız belasız binmek nasip etsin
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
vay vay vay..............cengüz abimde kawacı olmuş.....:cat:.....vallaha ne kadar

sevindiğimi bilemezsin abi Allah kazasız belasız kullanmayı nasip

etsin....:cat:.....hani üzerinede pek yakışmışsın be abiiiii.......:cherry:.....tekrar

hayırlı olsun.......ben geri dönüp aranıza katılıncaya kadar ekipte çok yeni

yüzler yeni makineler olacak sanırım görüşmek üzereee......:rendeer:

Onun ruhu aslında japon...Kawa ordan çağrışım yapıyo.... :queen::queen::queen:

Gelince kawacılar olarak ayrılıcaz.... Ötekileri fıs zaten.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
enduro demek, hiç yakıştıramadım :p

hayırlı olsun Cengiz Abiiiiiiiii :rendeer:

Bir gün herkes endurocu Fenerbahçeli olacak :p
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Hayırlı olsun abi, çok güzel motor :rendeer: tekerine taş değmesin :cherry:

şimdi sadece prometheus tan gelecek tepkiyi bekliyorum kullanım izlenimlerimi daha sonra yazacağım
tekrar TEŞEKKÜRLER :rendeer:

proda enduro konusunda bilir kişi gibi muamele görmeye başlamış :queen:
pastane motorcusu halbuki :p
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı olsun dehşet makina ..maşallah.:)
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
136
cenkis abi hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dayunu satarsın artık bana :)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun abi :) kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Transalp e benzettim biraz. Özellikle ön çamurluk...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Cengiz abi hayırlı uğurlu olsun, iyi günlerde kullan...

Cuma günü birebir görürüz makinayı artık...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hepinize tek tek TEŞEKKÜR EDERİM arkadaşlar allah hepinizin gönlündekini nasip etsin kazasız belasız :rendeer:

fiyata gelince 2 çinli parası diyelim kısaca :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst