vay vay vay..............cengüz abimde kawacı olmuş.....:cat:.....vallaha ne kadar
sevindiğimi bilemezsin abi Allah kazasız belasız kullanmayı nasip
etsin....:cat:.....hani üzerinede pek yakışmışsın be abiiiii.......:cherry:.....tekrar
hayırlı olsun.......ben geri dönüp aranıza katılıncaya kadar ekipte çok yeni
yüzler yeni makineler olacak sanırım görüşmek üzereee......:rendeer:
şimdi sadece prometheus tan gelecek tepkiyi bekliyorum kullanım izlenimlerimi daha sonra yazacağım
tekrar TEŞEKKÜRLER :rendeer: