APV41 CENGİZ Arkadaşımızın Yeni Makinası

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar hepinize TEŞEKKÜR EDERİM ayağımızı yerden kesmek için bir makine aldık fakat sanırım ayarı kaçırdık biraz fazla ayağımız yükseldi aslında içimdeki ENDURO ruhu ve aşkı beni aslıma döndürdü şimdi sadece prometheus tan gelecek tepkiyi bekliyorum kullanım izlenimlerimi daha sonra yazacağım
tekrar TEŞEKKÜRLER :rendeer:

iyii...sallama bakem beni...genele al hemi...çok çekersin dilimden demedi deme...sivridir...batar valla...mete han acıdır..acıtır...:p

alp tadımı biler..:bounce::p
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
Hayırlı olsun Abicim sahibindende görüyordum çok ilgimi çekmişti iyi denk gelmiş temiz makina kazasız belasız binersin inşallah:rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Cengiz abi hayırlı uğurlu olur inş :rendeer:

28032008003zf8.jpg


Alper abi o kadar yüksek değilmiş yauvv.Yazık sana:queen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
adaşım,hayırlı olsun güle güle kullan üzerinde gayet iyi duruyorsun hakimiyet açısından gezi yazılarını performansını bizimle paylaşırsan seviniriz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
70
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cengiz abi hayırlı olsun tekerin düz bassın
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hayırlı uğurlu olsun, güle güle bin:rendeer:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Hayırlı uğurlu olsun Cengiz bir anda 4 sayfayı doldurmuş maşallah sevenin çok, eh bir gün malgalda cengiz yaparız artık :cherry: (Forrapımın bu sözü iyi tuttu)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hayırlı uğurlu olsun abi
allah kaza bela vermesin iyi günlerde kullan:rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hayırlı olsun Abicim.Almışsın tam manasıyla demriatı:cat:.Kazasız belasız sürüşler dilerim.:rendeer:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Hayırlı uğurlu olsun Cengiz abi, kazasız belasız sürüşler :cat:
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
hayırlı olsun abi güle güle kullan. darısı benim başıma.
fazer aranıyor.duyduk duymadık demeyin.

kanka kardeşin motorunu altından alacak haberin olsun 8000 bakımına girmesini bekliyo............:queen::queen::queen: acele et bu yaz motorsuz kalacan:queen:
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
203
hayırlı uğurlu olsun,
güle güle kazasız belasız kullanmanızı dilerim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
hayırlı olsun allah kaza bela vermrsin gule gule kulanın
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Cengiz hayırli ugurlu olsun allah kaza bela vermesin güle güle bin

Gaziantep den SELAMLAR :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Hayırlı olsun iyi günlere kullan, temiz makinaya benziyor, sorması ayıp ama ne kadar çıktı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst