- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
arkadaşlar hepinize TEŞEKKÜR EDERİM ayağımızı yerden kesmek için bir makine aldık fakat sanırım ayarı kaçırdık biraz fazla ayağımız yükseldi aslında içimdeki ENDURO ruhu ve aşkı beni aslıma döndürdü şimdi sadece prometheus tan gelecek tepkiyi bekliyorum kullanım izlenimlerimi daha sonra yazacağım
tekrar TEŞEKKÜRLER :rendeer:
iyii...sallama bakem beni...genele al hemi...çok çekersin dilimden demedi deme...sivridir...batar valla...mete han acıdır..acıtır...
alp tadımı biler..:bounce: