- Katılım
- 28 Tem 2007
- Mesajlar
- 714
Onun ruhu aslında japon...Kawa ordan çağrışım yapıyo.... :queen::queen::queen:
Gelince kawacılar olarak ayrılıcaz.... Ötekileri fıs zaten.... :queen::queen::queen:
yanlız benim kawayıdaa ayaklandırmamız gerekiyor abiii....:salut::salut::salut: