APV41 CENGİZ Arkadaşımızın Yeni Makinası

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yanlız benim kawayıdaa ayaklandırmamız gerekiyor abiii....:salut::salut::salut:

Senin kawa ayakta bil..Sıkma sen canını.... Her şekilde koşar pozisyona getiririm ben onu.... :cat::cat::cat:

Hayırlı olsun abi, çok güzel motor :rendeer: tekerine taş değmesin :cherry:



proda enduro konusunda bilir kişi gibi muamele görmeye başlamış :queen:
pastane motorcusu halbuki :p

Pro mu bilirkişi..... :queen::queen::queen: Yakında motorculuğun kitabını yazacakmış..... :queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hayırlı ugurlu olsun abi Allah kaza bela vermesın Bana ve diğer tum arkadaslarada Allah gonullerınde ki motoru nasıppp etsınnn :)
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
anaaaaaaa topık acılmıs 6 sayfayı doldurmus benım haberım bıle yok:p:p:p
hayırlı olsun cengız abıcığım kazasız belasız cezasız beraber nıce suruslere ıns...
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Onun ruhu aslında japon...Kawa ordan çağrışım yapıyo.... :queen::queen::queen:

Gelince kawacılar olarak ayrılıcaz.... Ötekileri fıs zaten.... :queen::queen::queen:[/QUOT

hadi ordan kawacılar sizde.

ayrılın ayrılın ben tek başıma sizle başederim uscuğuma ekmek bandırtmam kendim banarım.deydi deymedi diye hepsinide yerim haberin olsun:queen:
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
80
cengizim hayırlı olsun kazasız belasız kullan allah kalbine göre versin kardeşim
 
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
46
bı kac gun gecıktık ama hayırlı olsun allah kaza bela vermesın tekerlerın yola yan gelmeye emi
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Cengiz Bey,

Başlığı görmemiştim önceden. Şimdi tebriklerimi kabul et lütfen. Güle güle binmek nasip olsun. İkinize de iyi yolculuklar dilerim.. Gözlerim Buca'da size daha kolay takılır herhalde...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
hadi ordan kawacılar sizde.

ayrılın ayrılın ben tek başıma sizle başederim uscuğuma ekmek bandırtmam kendim banarım.deydi deymedi diye hepsinide yerim haberin olsun:queen:

Rahmi abi onlardan olsa olsa kafacı olur:queen:
Ayrıca kayıtlarda Cengiz abinin cbf5oo istediği var amaneyy Alper abi duymasın:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst