- Katılım
- 18 Ağu 2008
- Mesajlar
- 2,417
katılım yokmu yawww, motosikletin bol olduğu yer burası oldumu şimdi
katılım maalesef yok çünkü saat uyumsuzlugu war + sivil motor hiç yok...![]()
yanlıiş yzdınn 23 yenilmezz 3-2 yenilir:queen:
şu anda bir motorum yok, ama yaz sonunda inş 2.el bir honda-titan'ım olacak
şimdi gezilerde beni artcı alacak arkadaşlar olursa çok mutlu olurumantalya-serik-belekteyim
ayrıca antalya içinde elinde honda-titanı olan ve satmak isteyen arkadaşlar olursa iletişim kursun benimlebu yaz sonunda alacam motoru