[Antalya - MT]

Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
katılım maalesef yok çünkü saat uyumsuzlugu war + sivil motor hiç yok... :)
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
Haftalık toplantımız her cumartesı aksamı 20:00 da.akşama görüşürüz artık :)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
katılım maalesef yok çünkü saat uyumsuzlugu war + sivil motor hiç yok... :)

saçmalıklar abidesi ya bu trafikçilere ayara oldum artık ya...nedemek sivil yok adamlar ozman kendi kendine gelin güvey oluolar desene uyuz ederler bu trafikçiler adamı gelde delirme:farao:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
Antalyaspor bursaspor macına gelecekler bana ulassın 2 de stadın orda olsunlar. apaçi ben sımdı dıalog a gecıyorum
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
ig cok karıstı yaw. 11.sıradayız ama garantı degıl dusmemek. en alttakı bıle cıkabılır ):
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
42
bu takım bu sene lıgde kalacak baska yolu yok sıfo hocam bu takımı dusurmez es es fener ankaraspor ankaragucu maclarımız war 1 mac kazanırsak dusmeyız ben bu takımlar arasından en az 6 puan daha alıcagımızı dusunuorum
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
Yaz ayının gelmesiyle birlikte geçen sene kii buluşma yerımız olan Selekler arkasındaki ''büklü dere'' parkında saat 19:00 da toplanacaktır.Bazı Arkadaşlarımızın yalım-varyant muhabbetini sevmediği,ve sevmeyenlerinde ağırlıklı olduğu için grup olarak gidilmeyecektır. ısteyenler bireysel olarak gidebilirler.

Levent ŞAR | MT Antalya Grup Başkanı


adszsqd.png
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
arkadşlar 19 mayıs yaklaşıor lewo ile konuşmamaızda bir organizason düzenlemeye karar verdik sizinde düşüncelerinizi bekliyoruz
 

C-4

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
16
şu anda bir motorum yok, ama yaz sonunda inş 2.el bir honda-titan'ım olacak :)
şimdi gezilerde beni artcı alacak arkadaşlar olursa çok mutlu olurum :) antalya-serik-belekteyim :)

ayrıca antalya içinde elinde honda-titanı olan ve satmak isteyen arkadaşlar olursa iletişim kursun benimle :) bu yaz sonunda alacam motoru
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
şu anda bir motorum yok, ama yaz sonunda inş 2.el bir honda-titan'ım olacak :)
şimdi gezilerde beni artcı alacak arkadaşlar olursa çok mutlu olurum :) antalya-serik-belekteyim :)

ayrıca antalya içinde elinde honda-titanı olan ve satmak isteyen arkadaşlar olursa iletişim kursun benimle :) bu yaz sonunda alacam motoru

motorunun olup olmaması onemlı degıl dostum.bizler arkadaşlığa bakarız. mobyletle bıle katılan arkadaşlarımız oldu.o taraflara gezıler duzuzenleyecegımız zaman 4-5 gun oncedne burda yazıyoruz. yada msn grup chat odamızdada konusuruz. ters ters ıstıkamete gezı olursa(kemer kumluca ısparta.v.b.) sen but arafa gelırsın artçı olarak senı yıne alırız sorun degıl.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:30 PM ----------

Her sene düzeneldıgımız ''19 MAYIS GENCLIK KORTEJI'' bu senede yapıalcaktır. katılacak arkadaşlar 19 mayıs aksamı saat 20:00 da laura alısverıs merkezı otoparkında olmaları rıca olunur.

0554 516 24 54
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
MAYIS VE HAZIRAN AYI ORGANIZASYONLARI

---17 mayıs cumartesi günü Ligde durumu kritik olan şehrimizin takımı Antalyaspor un tesislerine gidilerek takıma moral ziyareti verilecektir.bu buluşmada taraftar gruplarıda yer alacaktır.

---Her sene olduğu gibi bu senede 19 mayıs gennçlik korteji yapılacaktır.[ 19 mayıs akşamı.20:00 / laura lışveriş merkezi otoparkı.

---Haziran ayının 3.pazar günü babalar günü olması nedeniyle huzur evine gidilerek sevgiye muhtaç yalnız klamış büyüklerımızı zıyaret edeceğiz.


Bu organızasyonlarda grubun tamamını görmem dileğiyle...

MT ANTALYA GRUP BAŞKANI


Levent ŞAR
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
büyük başkan huzur evi ziyaretini çok iyi düşünmüşsün işlah o tarihte bi işim olmaz ve bende gelebilirim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst