[Antalya - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
millet bişi dicem internet cafeden giriyorum başka zaman yazamam..

şu işçilerin giydiği fosforlu yeşil renk ve üzerinde reflektör olan yelekler varya onlardan alıp üzerine nakış yada baskı yaptırsak nasıl olur mağlum kış geldi sayılır karanlıkta daha fazla farkedilir olmak lazım..

ben bunu hemen yaptıralım demiyorum sadece aklınızda olsun ortak bir karar alırsak yaptırabiliriz yeleklerin tanesi 8 ytl eğerki gurubumuz bu yeleklerden almayacaksa ben zaten kendim için almayı düşünüyorum..
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
51
kymco Super 8 e gecıs yapıcam arkadaşlar. benım 2008 beat ı satıyorum. nısan 1 de aldım.Motorun yana düşmesi bile yoktur dıyım. benım surusumu zaten belırsınız :) sıfır fıyatı 3.600 bıraz bıseyler daha yaparım fıyatta

Ek olarka takılanlar; Xenon [95ytl]
pırellı lastık [2 haftalık-90 ytl]
Harris elcik [70 ytl]
Shad canta sıfır [130 ytl]

Fiyat: 2.800

Levent abi naaptın sen öle 2500'e verilir mi o motor ?? Bari xenon söküp bana satsaydın o motor yine aynı paraya giderdi Nebioğullarına :pale:

Yeeni motor da hayırlı olsun bu arada...Benim kanka gidip alıcak heralde senin motoru nebioğullarından..Keşke acele etmeseydin :pale:
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
millet bişi dicem internet cafeden giriyorum başka zaman yazamam..

şu işçilerin giydiği fosforlu yeşil renk ve üzerinde reflektör olan yelekler varya onlardan alıp üzerine nakış yada baskı yaptırsak nasıl olur mağlum kış geldi sayılır karanlıkta daha fazla farkedilir olmak lazım..

ben bunu hemen yaptıralım demiyorum sadece aklınızda olsun ortak bir karar alırsak yaptırabiliriz yeleklerin tanesi 8 ytl eğerki gurubumuz bu yeleklerden almayacaksa ben zaten kendim için almayı düşünüyorum..

kerem bugün hakan gilin orda birinin üstünde gördüm odaha iyi yağmurluğun kolsuzunu düşün daha şekil duruyo 3-5 fazla verip oından yaptıralım derim buda bi fikir....bence o daha hoş yinede hakan gilin oraya bi uğra bak...valiliğin arkasındaki gökmen spora yaptırmış bence harika olmuş...

millet bişi dicem internet cafeden giriyorum başka zaman yazamam..

şu işçilerin giydiği fosforlu yeşil renk ve üzerinde reflektör olan yelekler varya onlardan alıp üzerine nakış yada baskı yaptırsak nasıl olur mağlum kış geldi sayılır karanlıkta daha fazla farkedilir olmak lazım..

ben bunu hemen yaptıralım demiyorum sadece aklınızda olsun ortak bir karar alırsak yaptırabiliriz yeleklerin tanesi 8 ytl eğerki gurubumuz bu yeleklerden almayacaksa ben zaten kendim için almayı düşünüyorum..

kerem bugün hakan gilin orda birinin üstünde gördüm odaha iyi yağmurluğun kolsuzunu düşün daha şekil duruyo 3-5 fazla verip oından yaptıralım derim buda bi fikir....bence o daha hoş yinede hakan gilin oraya bi uğra bak...valiliğin arkasındaki gökmen spora yaptırmış bence harika olmuş...

ya millet nerde kimse girmiyormu .slmmmmmmmmmmmmm:bounce:

buyrdayız burda :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
walla nadırcan bı anda oldu herşeyy sozde bakmaya gıtmıstım bankada kredı vermez dedım cunku beate vermemsıtı bana arkadasın ustuneydı.
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
nyse artık hylı olsun dıoruz biz motorun kıçını düzelttik nasılsa allah kazasız belasız kullananmak diler inş.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
Bugün ilk kazamı yapmış bulunmaktayım ön çmrlk kırıldı başka bişi yok motorda allahtan kendimde sağlamım allah başka kaza bela vermesin inş...
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
saol tewfik bişiyim yok allahtan motrdada kendimdede bişi yok bi ön çmrluk kırıldı o kdr
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst