kymco Super 8 e gecıs yapıcam arkadaşlar. benım 2008 beat ı satıyorum. nısan 1 de aldım.Motorun yana düşmesi bile yoktur dıyım. benım surusumu zaten belırsınızsıfır fıyatı 3.600 bıraz bıseyler daha yaparım fıyatta
Ek olarka takılanlar; Xenon [95ytl]
pırellı lastık [2 haftalık-90 ytl]
Harris elcik [70 ytl]
Shad canta sıfır [130 ytl]
Fiyat: 2.800
millet bişi dicem internet cafeden giriyorum başka zaman yazamam..
şu işçilerin giydiği fosforlu yeşil renk ve üzerinde reflektör olan yelekler varya onlardan alıp üzerine nakış yada baskı yaptırsak nasıl olur mağlum kış geldi sayılır karanlıkta daha fazla farkedilir olmak lazım..
ben bunu hemen yaptıralım demiyorum sadece aklınızda olsun ortak bir karar alırsak yaptırabiliriz yeleklerin tanesi 8 ytl eğerki gurubumuz bu yeleklerden almayacaksa ben zaten kendim için almayı düşünüyorum..
millet bişi dicem internet cafeden giriyorum başka zaman yazamam..
şu işçilerin giydiği fosforlu yeşil renk ve üzerinde reflektör olan yelekler varya onlardan alıp üzerine nakış yada baskı yaptırsak nasıl olur mağlum kış geldi sayılır karanlıkta daha fazla farkedilir olmak lazım..
ben bunu hemen yaptıralım demiyorum sadece aklınızda olsun ortak bir karar alırsak yaptırabiliriz yeleklerin tanesi 8 ytl eğerki gurubumuz bu yeleklerden almayacaksa ben zaten kendim için almayı düşünüyorum..
ya millet nerde kimse girmiyormu .slmmmmmmmmmmmmm:bounce:
alah alah kurumuş kalmış bura yaw![]()