[Antalya - MT]

Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
şu iki resim bile dehşet olmuş yaw diğerlerini düşünemiyorum...bu arada arkadşlar başkanlık seçimlerini bence fazla uzatmayalım yakın bi zmanda yapalım ozan abi kendi işi dolayısı ile ilgilenemiyor o yüzden kendiside belirttiği gibi yeni başkan seçimini bence 2009 a bırakmadan geçelim..çünkü basın işinle açılışımızı yaptık bunun arkasıda gelecektir...ve bu işler için zman ayırmak gerekir...o yüzden seçimi fazla uzatmayalım derim ben...oy birliği ile erken seçim ilan ediyorum....
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
my.php


şu iki resim bile dehşet olmuş yaw diğerlerini düşünemiyorum...bu arada arkadşlar başkanlık seçimlerini bence fazla uzatmayalım yakın bi zmanda yapalım ozan abi kendi işi dolayısı ile ilgilenemiyor o yüzden kendiside belirttiği gibi yeni başkan seçimini bence 2009 a bırakmadan geçelim..çünkü basın işinle açılışımızı yaptık bunun arkasıda gelecektir...ve bu işler için zman ayırmak gerekir...o yüzden seçimi fazla uzatmayalım derim ben...oy birliği ile erken seçim ilan ediyorum....

Bana uyar. ozan reis in malum işleri var beledıyede yogun. saygı duyarız. pazartesı toplanabılırız herkez ıcınde uygunsa. herkez aklındakı kısıyı soyler. yada bu ısler ıcın zaman acısından uyugun kım varsa, yada ben yuklenırım dıyen.

bua rada vtv ıle de gun ıcınde konusucam. Antalyaspor turubunlerınle 10 senedır ıclı dıslı oldugumuzdan halıyle smaımıyetın oluyor ıstemesende.
Okan dılek ın de facebook u var arkadaşlar bugun bızı ceken abımızın.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
herkes aklındaki ismi yazssın ozman veya başkanlıkta aday olan varsa isimlerini yazssınlar...ben kendi şahsıma yardımcılıkta devam etmek istiyorum....eğer diğer yardımcılardanda konum değiştirmek isteyen varsa onlarda değişebilir...veya ben şunla ilgilenebilirm diyen şu işte başarılıyım diyen arkadşlar varsa zaten bizbizeyiz herkes birbirini tanıo...
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
mesaı sorunu olmıyacak, bı ıs oldumu hemen gıtmesı gerekıcek, kaç kişi var aramızda? biri ben. kendı yerımız oldugundann mesaı sorunu yok. başka kımler var??
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
42
lewo ben tevfk trıbunden tanıdın mı?

runner ıcın malossi weya special baga nerden bulabılırım

bundan sonrakı antalya bulusmarında aranızdayım
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
maşallah çok hızlı ilerliyoruz motorlarımız gibi:mrgreen:başkan seçimlerinde biz de oy werebilicekmiyiz aceb ben yeniyimde bi sorayım dedim:pbuarada resimler süper ötesi olmuş çeken Arkadaşlarımızın Ellerine Sağlık:cat:
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
9
Selamun Aleyküm Arkadaşlar bende yeni bir motor aldım..sıfır Rmz 100 Cub.. hayırlısı ile artık bende sizlerleyim..
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
aramıza hoş geldın hodge..

Arkadaşlar resımlerın gerısını ramazandna aldıgımı facebook grubuna eklıyorum. benım baglantı 512 sımdı buaya eklemem uzun surcek.
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
süper bi gündü hakkatten..zevkli ve eglenceli idi :) çekimlere gelen ve bu işte emegi olan herkese teşekkürler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst