şu iki resim bile dehşet olmuş yaw diğerlerini düşünemiyorum...bu arada arkadşlar başkanlık seçimlerini bence fazla uzatmayalım yakın bi zmanda yapalım ozan abi kendi işi dolayısı ile ilgilenemiyor o yüzden kendiside belirttiği gibi yeni başkan seçimini bence 2009 a bırakmadan geçelim..çünkü basın işinle açılışımızı yaptık bunun arkasıda gelecektir...ve bu işler için zman ayırmak gerekir...o yüzden seçimi fazla uzatmayalım derim ben...oy birliği ile erken seçim ilan ediyorum....
cok saolsın lewo bundan sonrakı bulusmalara gelıcem bende ona gore yer ayır bana =)
Selamun Aleyküm Arkadaşlar bende yeni bir motor aldım..sıfır Rmz 100 Cub.. hayırlısı ile artık bende sizlerleyim..
Selamun Aleyküm Arkadaşlar bende yeni bir motor aldım..sıfır Rmz 100 Cub.. hayırlısı ile artık bende sizlerleyim..
Selamun Aleyküm Arkadaşlar bende yeni bir motor aldım..sıfır Rmz 100 Cub.. hayırlısı ile artık bende sizlerleyim..[/QUOA.
Hoşgeldin:rendeer:Yeni Motosikletinde Hayırlı oLsun KAzasız Cezasız SürüşLeR:rendeer:
fahrettın memnun kaldınızmı bugun nasıldı ortam??