[Antalya - MT]

Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
105
lewo ben tevfk trıbunden tanıdın mı?

runner ıcın malossi weya special baga nerden bulabılırım

bundan sonrakı antalya bulusmarında aranızdayım


istanbuldan getirte bilirsin.. antalyada yok biliyorsun antalya mahrumuyet bölgesi. modifiye parça bulmak zor heleki runner için. normalde orjinal parçası zor bulunuyo gerisini sen düşün.. gramına dikkat et ama spariş verirsen normalinden hafif getirt ama çok hafifte olmasın kalkışın biraz daha seri olur tabi motorun cigeri saglam ise.. :wiinkk:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar eş durumundan dolayı bundan sonra aranızda bulunamayacağımdan sizlerden özür diliyorum. bu gün itibariyle toplantılara ve gezilere katılamıyorum. iş dolayısıylada nette bulunamayacağımdan dolayı site içerisine de giremeyeceğim. istifamın kabulünü rica ederim.
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
sağlık olsun reis.yinede ziyaretımıze ugrarsan vaktın olunca sevınırız
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muhakkak ki lewo sen gazeteci arkadaşla konuşsan da isim düzenlemesini yapsan başkan olarak benim ismimi çıkarsalar güzel olur. şimdiden iyi geziler arkadaşlar şansınız bol olsun tekeriniz yan basmasın.
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
lewo video süper olmuş....abiden resimleri alalım daha net bir video olur..dah süper olur eline koluna sağlık...

muhakkak ki lewo sen gazeteci arkadaşla konuşsan da isim düzenlemesini yapsan başkan olarak benim ismimi çıkarsalar güzel olur. şimdiden iyi geziler arkadaşlar şansınız bol olsun tekeriniz yan basmasın.

arada gelirsin abi o kadar geçmişimiz var...bizi komple bırakcak değilsinya
işte 24 saat sürcek değil sitede görmek isteriz seni ayrıca aramızdada...başkanlıktan ayrılabilirsin ama aramızdan öle birden çekilme...:cat:

düğününede çağırsın dimi abi...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
44
Arkadaşlatr Gelemediğim Için Herkezden özür Dilerim. çok şey Kayıp Etmişim Ama Cumartesi Görüşmek üzere... :(
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
sağlık olsun kardesım başka sefere ınsallah.sonucta herkezın bır pazarı önemlı ısı cıkanlarda olabılır.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
ledstoplh9.jpg
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633


Bu iki yeni scooter'ın bu kadar teknolojik olması belkide Suzuki'nin bir kaç yıldır scooter adına bir atılım yapmamasından kaynaklanıyor. Firmanın mühendisleri, sınırları zorlayarak daha önce hiç bir scooterda yapılmayanı yapma gayretinde bulunmuş. Gilera'nın GP800, Honda'nın DN-01 modelleriyle yaptıkları atağa karşılık vermek de sanırız böyle bir şey olsa gerek. Peki bu motorlar ne yapabiliyor?



SD-01 koltuğu yukarı aşağı ayarlanabilen bir mekanizmayla ilk özelliğiyle bile bizleri etkileyebiliyor. Ledli farlar, ledli stoplar ve ledli elcikler de tabi ki scooterda alışılmadık modifikasyonlar olarak karşımıza çıkıyor. Tasarım konusunda sportif çizgilere sahip olan SD-01'de ön kısımda devir, yakıt durumu, hız göstergesi, gidilen mesafe ve diğer bilgisayar sisteminden kontrol edilebilecek özellikler tek bir ekrana entegre edilmiş.



SD-02 ise daha kapsamlı bir scooter. SD-01'e göre daha uysal çizgilere sahip olan SD-02'de ledli farlar, ledli stoplar, iDrive Operating System adı verilen bilgisayar kontrol ünitesi, PDA (Personal Digital Assistant), mp3 player, mp3 dinlemek için kolonlar, immoblizer sistemi, mobil telefon bağlantısı, GPS ve krom jantlar bulunuyor. Bu arada hemen belirtmek gerek; Suzuki, SD-03 için de "Yakında..." ibaresini kullanıyorlar.

Birde SD-01 ve SD-02 için hazırlanmış olan tanıtım videolarını izlemenizi öneriyoruz.

http://video.google.com/videosearch?...01&emb=0&aq=f#



iyi bi makineye benziyo millet bi bakın bakem..
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
Geç bir yorum oLacak ama.. Hakikaten güzeL bir topLantı oLdu... ResmLer süper.. Ortam süper.. Hepimiz Süperdik :) MAŞALLAH...!

En Kötü günümüz böyLe oLsun.. Yeni geLenLer HoşgeLdiLer... DevamLı ve katıLımcı oLmanız diLeğiyLe...

MT AntaLya FOREWER...!! :)

Fatii.. bu seferki ateş büyük... Yangına dnüşecek gibi.. Sönmez Umarım :)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
Geç bir yorum oLacak ama.. Hakikaten güzeL bir topLantı oLdu... ResmLer süper.. Ortam süper.. Hepimiz Süperdik :) MAŞALLAH...!

En Kötü günümüz böyLe oLsun.. Yeni geLenLer HoşgeLdiLer... DevamLı ve katıLımcı oLmanız diLeğiyLe...

MT AntaLya FOREWER...!! :)

Fatii.. bu seferki ateş büyük... Yangına dnüşecek gibi.. Sönmez Umarım :)

bu sefer gemileri yaktık ramo alev büyük.....:queen::queen:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
şehrimı yakacaksınız voynn :)

Akşam toplanıyoruz degılmı??

ona göre amcmalara gıdıcem yada gıtmıcem
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
toplanırsak erken toplanalım eğer çok geç toplanacaksak bir kaç gün sonra yapalım hemde herkesin haberi olsun...şimdi siteye giren olur girmeyen olur haberi olan var olmayan var..yinede karar topluluğun:cat:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
beyler bnm akşam AKM'ye davetiyem var o yüzden gelemiycem...Başka güne inş.
Bu arada yeni gelen tevfik ve hodge ark.mıza hoşgeldn dıorum.Tevfk zaten bni tanır bnde 07gençlikteym görsen yani...
Ozamn abi bnce aramızcan ayrılmakla kötü ettin ama yınede sen bilrisn sonuçta yenibi hayat kuracaksın.Keremde öle bak işte neyse.Yinede arada sırada ugrarsın abi yanımza hal hatır sorarsın hepten bırakacak deılsın ya.
Başkanlık konusunda ise bnce ozan abide bırakmışken yeni adayı seçelim diyelim adaylarda kendilerini yazssınlar veyada ne olmak istediklerini...
Ben basın-yayın işini alırım bide lewo var 2miz yeteriz kameralar bnden fotolar ondan hesabı;)
hadi hayırlsı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst