Ankara'dan İstanbul'a motosiklet getirme...

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Bunda da yamaha motoru var.Egsoz dumanının da nasıl çıktığını biliyorum sağol:cat:
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
Mobileti belki almazlar doğrudur da bunları almayacaklarını sanmıyorum.Ayrıca atık yağ gibi bir durum pek söz konusu değil bildiğim kadarıyla:cat:

125 lik minsk giremedi sokmadılar ben bunun resmini gördüğümde 2 t olcağı hiç aklıma gelmedi almanyada akrabamızda var 125lik aprilla var bizim minksler gibi değil biraz daha çevreci ama çekişi çok kuvvetli
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
125 lik minsk giremedi sokmadılar ben bunun resmini gördüğümde 2 t olcağı hiç aklıma gelmedi almanyada akrabamızda var 125lik aprilla var bizim minksler gibi değil biraz daha çevreci ama çekişi çok kuvvetli

Bu da aprilia'nın kardeşi zaten.Eski tip 2t lerle karıştırıyor herkes:cat:
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
bunlarda yağı sanırsam benzine karıstırmıyosun ayrı bir yeri var oraya koyuyorsun makine kendi karıstırıyor sanırsam
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
21
Hocam birde şu bakımdan olaya bak bu motor pahalı ve 2 zamanlı sen yarınbirgün bunu satmaya niyetlendiğinde herkez senin gibi düşünmez adam der bu paraya daha yüksel modelli 4 zamanlı alırım derbi ler güzel motorlar ancak satmaya niyetlendiğinde elinden çıkartman zor olacak bunu çok iyi düşünmelisin ilanlara bak adamlar aylardr bu motorları koymuşlar satamamışlar hiç kolay elden çıkmaz. ikinci olarak yarın birgün sevgili yaparsın sonra artcın arkadaşlarında dediği gibi işkence çeker birde yakıt konusu var sen hiç yakıtı çok yiyen bir motor kullandınmı ben kullandım inan o benzin gösterge kademeleri düştükce benim içim sıkılırdı iki zamanlının da bu kötü yönü var. düşündükce diyorum ben olsam almazdım karar senin..
Bu arada bu sabah merterde gördüğüm Chopper süren güzel kız eğer bu foruma üyeysen bana pm at.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Tabiki öyle:cat:Yağ deposu 1.5 lt alıyor.Aşağı yukarı 500 km'de bir bakıp koysan yetiyor:cat:Öyle benzin-yağ karıştırma işi olsa uğraşamam zaten:farao:

Hocam birde şu bakımdan olaya bak bu motor pahalı ve 2 zamanlı sen yarınbirgün bunu satmaya niyetlendiğinde herkez senin gibi düşünmez adam der bu paraya daha yüksel modelli 4 zamanlı alırım derbi ler güzel motorlar ancak satmaya niyetlendiğinde elinden çıkartman zor olacak bunu çok iyi düşünmelisin ilanlara bak adamlar aylardr bu motorları koymuşlar satamamışlar hiç kolay elden çıkmaz. ikinci olarak yarın birgün sevgili yaparsın sonra artcın arkadaşlarında dediği gibi işkence çeker birde yakıt konusu var sen hiç yakıtı çok yiyen bir motor kullandınmı ben kullandım inan o benzin gösterge kademeleri düştükce benim içim sıkılırdı iki zamanlının da bu kötü yönü var. düşündükce diyorum ben olsam almazdım karar senin..
Bu arada merterde Chopper süren güzel kız eğer bu foruma üyeysen bana pm at.

Haklısın bu konuda.Satmaya kalktığımda satamama imkanım var.Hani hiç satmam belki diyordum ama nereye kadar elimde tutacağım ki.Zaten satıcıya da ona göre fiyat vereceğim.Eğerki verirse gider alırım , olmadı gözümü karartıp cbr 125 alırım okul açılana kadar TR turu yapar satmak istediğimde de rahat satarım artık yapacak başka bir şey yok:cat:
Bu arada hani yakıt kabulümdür diyorum ama öğrenci bütçesiyle sadece okula gidip haftasonu 100 km gezsem yine en aşağı 150-200 lira sadece benzine gidiyor.Okul da 6-7 km yani.Biraz daha düşünmem lazım:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Sırf okula gitmek için bineceğini düşününüp kendini kandırma :cat: Böyle yakışıklı bir motoru herkes görmeli :)

Öğrenci maaşıyla ben cygnus'a bile zor yetiştiriyorum benzin parası :(
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
benim ducati monster hikayesine benzedi bende istanbuldaki bütün monster600lere baktım herkes telefonda şöyle kefilim böyle kefilim dedi çok temiz dedi biri hariç gittim üşenmedim işten izin aldım 1 hafta hepsine baktım sonuç fiyasko hepsi beter vaziyette,bende almaktan vaz geçtim en sonunda fuardan indirimli sıfır almayı bekleyeceğim.Gpr125 almaya kara verdiğimde benim rüyalarıma giriyordu resmen rüyamda kullanıyordum bilirim gpr125e hisedilen duyguları onun için seni kimse vaz geçiremez...Bence en güzeli ankaradan buraya binerek gelmen,yanında bir arkadaşın varsa oda motorla gelsin sonra dönüşte paşa paşa dönün.Pazartesi değilde hafta arası bir gün olsaydı sana eşlik ederdim beraber benim motorla gider dönüşte 2 motor dönerdik birde boluda bercestede kahvaltı ederdik...Motor bahane ben biraz obez ruhlu bir insanımdır:) Neyse sen pazartesi değilde başka bir gün gitmeye karar verirsen söyle motorla atalayıp gidelim ama senin için şuan dakikalar bile geçmek bilmiyordur...
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Arkadaşlar motor işi malesef olmadı:salut::salut::salut:
Çevreden gelen söylentiler, cebimdeki benzine ayrılacak para, ailenin baskısı, eşin dostun baskısı, satmak istesem edeceğim zarar, parça yokluğu ve pahalılığı malesef 10 gündür rüyalarımda gördüğüm bu motordan beni caydırdı:salut::salut::salut::salut:
Sanırım biraz hayal dünyasında yaşamışım.Bu sabah biraz hesap-kitap yapınca gerçekleri gördüm.Sonuçta ben ulaşım artı hobi için motosiklet alıyorum ve de ben sadece basit bir öğrenciyim.En erken 2 sene sonra bir iş,güç sahibi olacağım.Bunları neden anlatıyorsun derseniz bu motora aşık olduğunuzda gözünüz hiç bir şeyi görmüyor.Fakat kazın ayağı öyle değil.Altımda motor varken illaki gazlamak isteyeceğim.Çok da fazla olmayan öğrenci maaşımla ayda en az 150-250 ytl arasını benzin, 30-40 ytl yağ artı otopark ıvır zıvır masraflarının altından sanırım kalkamam.Motordaki tip gerçekten 10 numara birçok kimse inkar edemez ama böyle bir alete binmek için düzenli bir maaş şart sanırım.
Bu motordan veya 2008-2009 model aprilia rs125'lerden inşallah 2 yıl sonra alacağım.O zamana kadar rüyalarımda binmeye devam:pale::pale::pale:

Şimdi sanırım cbr 125 ya da hyo gibi bir makine alacağım artık.Yapacak birşey kalmadı.
Sevgili Prometheus bu başlığı kilitlersen sevinirim.Amacına ulaşamadı ama yine de işi bitti artık:salut:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
2 zamanlı motorlarda olan bir sigorta.6000 devirden sonra devreye girer,üzerinde oturduğun motor sanki bambaşka bir alete dönüşmüştür.Sesi değişir, fişek gibi gider.Zaten çok yakma sebeplerinden birisi de o:cat:
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
Arkadaşlar motor işi malesef olmadı:salut::salut::salut:
Çevreden gelen söylentiler, cebimdeki benzine ayrılacak para, ailenin baskısı, eşin dostun baskısı, satmak istesem edeceğim zarar, parça yokluğu ve pahalılığı malesef 10 gündür rüyalarımda gördüğüm bu motordan beni caydırdı:salut::salut::salut::salut:
Sanırım biraz hayal dünyasında yaşamışım.Bu sabah biraz hesap-kitap yapınca gerçekleri gördüm.Sonuçta ben ulaşım artı hobi için motosiklet alıyorum ve de ben sadece basit bir öğrenciyim.En erken 2 sene sonra bir iş,güç sahibi olacağım.Bunları neden anlatıyorsun derseniz bu motora aşık olduğunuzda gözünüz hiç bir şeyi görmüyor.Fakat kazın ayağı öyle değil.Altımda motor varken illaki gazlamak isteyeceğim.Çok da fazla olmayan öğrenci maaşımla ayda en az 150-250 ytl arasını benzin, 30-40 ytl yağ artı otopark ıvır zıvır masraflarının altından sanırım kalkamam.Motordaki tip gerçekten 10 numara birçok kimse inkar edemez ama böyle bir alete binmek için düzenli bir maaş şart sanırım.
Bu motordan veya 2008-2009 model aprilia rs125'lerden inşallah 2 yıl sonra alacağım.O zamana kadar rüyalarımda binmeye devam:pale::pale::pale:

Şimdi sanırım cbr 125 ya da hyo gibi bir makine alacağım artık.Yapacak birşey kalmadı.
Sevgili Prometheus bu başlığı kilitlersen sevinirim.Amacına ulaşamadı ama yine de işi bitti artık:salut:

Motor işi baba parasıyla olmaz zaten. Ailen hiçbir zaman sana bu konuda destek vermez. Neden vermez? Çünkü onların düşüncesine göre motor tehlikeli ve serseri işidir. Ne dersen de onları ikna edemezsin, ancak biraz daha ılımlı düşünmelerini sağlayabilirsin. Asla akıllarında o fikri atamazlar, ta kii bir motor kullanana kadar :) İşe girince istediğin motoru alır mutlu mesut gezersin artık :)

2 zamanlı motorlarda olan bir sigorta.6000 devirden sonra devreye girer,üzerinde oturduğun motor sanki bambaşka bir alete dönüşmüştür.Sesi değişir, fişek gibi gider.Zaten çok yakma sebeplerinden birisi de o:cat:

bende 600rr dan önce kawasaki er6f vardı,2 silindirli alet. Aynen dediğin gibi 6bin den sonra sesi değişiyordu, demek buymuş :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Motor işi baba parasıyla olmaz zaten. Ailen hiçbir zaman sana bu konuda destek vermez. Neden vermez? Çünkü onların düşüncesine göre motor tehlikeli ve serseri işidir. Ne dersen de onları ikna edemezsin, ancak biraz daha ılımlı düşünmelerini sağlayabilirsin. Asla akıllarında o fikri atamazlar, ta kii bir motor kullanana kadar :) İşe girince istediğin motoru alır mutlu mesut gezersin artık :)

Zaten motor olayına zor alıştırmıştım dylanı alırken.Onu satıp vitesli alacağım dediğimde yine tepkiler olmuştu.Fakat 2t, ss bir aleti alacağımı öğrendiklerinde pek iyi olmadı.Bu benzin pahalılığında 2t motoru ne yapacaksın diye bir tepki alınca hak vermedim değil:pale:

bende 600rr dan önce kawasaki er6f vardı,2 silindirli alet. Aynen dediğin gibi 6bin den sonra sesi değişiyordu, demek buymuş :)

Onlarda exup var mı ki:silent:
Normalde 13-14 hp olan motor bu sigorta ile 25-29 hp gibi birşey oluyor.Aynı şey değildir sanırım:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
99
En güzel kararı vermişsin arkadaşım.Görünüş demek herşey değildir.Ses olsun görünüş olsun şekil olsun deyince,cbr 600rr işte şeklin ta kendisi.Hayal kurmak çok güzeldir.Başka türlü yaşanmazki.Belli hayallerin,amaçların,hedeflerin olacakki bişeylere ulaşasın,öyle veya böyle.Benimde birgün cbr 600rr makinem olacak.Ama cbr 125 aldıktan sonra,250 lik bi makinemde olduktan sonra..Aşama aşama.Ne zaman Allah bilir.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Senin adına üzüldüm, herkesin hayallerinin gerçekleşmesini dilerim...
Allah herkesin gönlüne göre versin...
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Amin abi hepimizin.Ne güzel beraber yardıra yardıra gelecektik di mi:pale:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
yarın bir motor alıcam inşallah.
cbf150... 450 km. de henüz. kappa yan çantalar ve topcase var, ön far ve grenaj muhafazası da var, alan adam kullanamamış pişman olmuş satıyor. 2900. düşündüm taşındım karar verdim, alıyorum yarın.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Hayırlı olsun.O kadar aksesuar o km o fiyata iyi gibi.Sen ybr'yi ne yaptın bu arada?Ayrıca onu kaça aldıydın söyle artık:)
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Elinde belliki bir miktar nakitin var.Nacizhane fikrim o paraya dokunma biraz bekle ocak-şbat gibi fiyatlar daha makul olabilir vede sende arada para biriktirmiş olursun.Gpr125 öğrenci bütçesi ile alınır ama sadece haftasonları hava güzelken binilir o zaman daha az masraf yapmış olursun.Okula ıvıra zıvırada akbille gidilir böylece hem gpr125e binebilrsin az kullandığından az masraf yapar ... falan filan bence bir anda hemen vaz geçme biraz daha muhasebe yap...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst