Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 17 Ağu 2006
- Mesajlar
- 1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar program yapıyorsunuz iyi güzel ama bence herkese uygun olmuyor program. Mesela safranbolu gezisi yaptık kimse gelmedi dediniz. Malumunuz üzere çoğunluk çalışıyor ve herkesin zaman problemi var. Safranboluya gidiş geliş için 1 gün ayırmak gerekiyor ki ben genellikle cumartesi pazar da 16:30 a kadar çalışıyorum. Yani bence daha küçük çaplı ama herkesin gelebileceği yerler ve geziler daha iyi olur.
.
kişisel olarak benim isteğim de senin şuan yaptığın gibi önerilerin gelmesi
herhangi bir kişi herhangi bir anda herhangi bir gezi için ekibi toplasın
mesela invisible, eğer ekibin başka bir planı yoksa aç sana uyan cts yada pzr 16:30 sonrası bir gezi başlığı gezelim kaynaşalım.
kan kaybediyoru ben takılmak için söylüyorum bu arada
malesef önerinin olumsuz yanları cts-pzr çalışıyor olman. bizde sadece o günler çalışmıyoruz
safranbolu önerisi herkesin katılabileceği bir gezi önerisi değildi. gelmek isteyen olursa elbette gelme denilmez ama sürüş tecrübesi bakımından herkesin katılması doğru olmaz. bunun kararını da site başkanı vs değil (ki bizde ole bişey yok ) arkadaşlarımızın kendileri verir. safranbolu derken mt gövde gösterisi yapsın binlerce foto çekelim kan kaybetmesin
uzun oldu
shakulin