- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #3,981
Dedim ben ona.... İnanmadı...Az yakıyo abi didi.....
Benide yazın listeye....Bu tarafa gelecekseniz eğer....
Enjektör temizletilince (Metin Usta'da) 5.6 lt ye kadar düşüyor yakıt tüketimi. Ayrıca 180 ile yokuş yukarı çıkan her motor çok yatar
Ayrıca maksimum yaktığım 7 lt oldu bugüne kadar. 1000cc motora göre çok çok iyi bir rakam bence