[Ankara - MT]

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Dedim ben ona.... İnanmadı...Az yakıyo abi didi.....

Benide yazın listeye....Bu tarafa gelecekseniz eğer....


Enjektör temizletilince (Metin Usta'da) 5.6 lt ye kadar düşüyor yakıt tüketimi. Ayrıca 180 ile yokuş yukarı çıkan her motor çok yatar :p

Ayrıca maksimum yaktığım 7 lt oldu bugüne kadar. 1000cc motora göre çok çok iyi bir rakam bence :) Hala az yaktığını savunabilirim. 1000cc'ler arasında sanırım en az 1200GS yakıyor. Onun da ivme ve son hızı zaten Capo'dan az :bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Motor için 7 litre çok procan.... 100 km 21 liraya gidiyosun...Arabadan çok yakıyor......

Sanki her yokuşta 180 le gidicen de.... Nerde var öyle yokuş?..... Otobandan bahsediyorsan bende 180 le gidiyorum yokuş yukarı....

Güzel motor da hem büyük hem kocaman.... Anladın sen onu...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Motor arabayla kıyaslanmaz ki. Kıyaslanmamalı da... Ben motora ekonomik olduğu için binmiyorum. Motosikleti sevdiğim için biniyorum. 1000cc performansı alıyorsan, yakacaksın tabi :) Şu enjektör işini halledeyim de gör sen bi :cherry:
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
156
uzuuuuuuuuun zaman sonra tekrar merhaba arkadaşlar. motorumu sattım. motorsuz kaldım. şimdi yana yana kiralık motor arıyorum. bu konuda bilgisi olan varmıdır???
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor arabayla kıyaslanmaz ki. Kıyaslanmamalı da... Ben motora ekonomik olduğu için binmiyorum. Motosikleti sevdiğim için biniyorum. 1000cc performansı alıyorsan, yakacaksın tabi :) Şu enjektör işini halledeyim de gör sen bi :cherry:

veririm parası neyse diyosun :p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ankara mt kan kaybediyor erginim :mrgreen:

bak safranbolu dedik kimse gelmedi :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ankara mt kan kaybediyor erginim :mrgreen:

bak safranbolu dedik kimse gelmedi :cherry:


Bi göçtük buralara dağıldınız lan...... Ankara mt tıssssss.....

Olanlarıda md ye kaptırmışınız.... Adamların boy boy resimleri çıkmış..... Siz daha uyuyun....:p
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
çete lideri işe girip kravat takmaya başladı, çete sarıgül'ü iki damla su için izmire göçtü ; ondan sonra başladı bizdeki bonservissiz takım değiştirme

e profesyoneliz bi yerde :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
çete lideri işe girip kravat takmaya başladı, çete sarıgül'ü iki damla su için izmire göçtü ; ondan sonra başladı bizdeki bonservissiz takım değiştirme

e profesyoneliz bi yerde :cherry:

İki damla dediğin günde 10 kere duş yapıyoz burda..... Naapim..Kaptan gemiyi terk etti fareler dururmu?.....:queen::queen:
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Beton, Gürsel ve Gencay bir ara buluşup geyik yapalım mı ne dersiniz?? Şu GSM nolarınızı özelden bi yollasanız da iletişebilsek tam süper olacak valla...
Gencay seninle şu seçim sonuçlarını değerlendirmek için can atıyorum ayrıca...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Var ama günlük oluyor. Bu akşam bir buluşma vardı mesela. Evren ve ben katıldık sadece kimse gelmedi. Dün de buluşma vardı onda da 6 7 kişiydik, ben erken kalktım ama. Yani takip edene her şey var :cherry:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adamlar şurdan şuraya 10 km gelmşiyor.sen toplamda 460 km yoldan bahsediyorsun.zaten gidilseydi bile o kadart uzun yolda aşırı kopmalar yaşanacaktı.

kim niye kopsun , saip abi bizimle geldiği gezilerde 70 le gelirdi bir iki sefer dışında ( beypazarı dönüşü gibi :mrgreen: ) koptuğunu hatırlamıyorum

yolun uzun olduğu konusunda hak veriyorum , uzun yol için daha menzilinizi kademe kademe artırın diye önerirler, gidebileğini düşünenler için önerdik ama gelen giden olmayacak sanırım :)

alper abi beton un dediği gibi forma aşkı değil profesyoneliz biz :p
haftasonu (geyikler bişey yapmadığı için) yazlığa doru yola çıkarsam pazar erken kalkta uğrayayım abi :)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
142
abiler ben bugünküne gelecektim ama babam bu aksam nöbetçiydi siznle görüsmek istiyodum keske gelebilseydim cuma sabahına kadar burdayım sonra tatile gidicem bi bulusma daha koyarsanız çok süper olur walla:cherry:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu iki saat öncesinden haber veriyosunuz :) buluşma var diye.. e doğal olaraktan nolmuyor nolmuyor.. eh md takımı da az cevval diil.. baktık orda sahada oynama imkanı fazla.. böle yedekte de takılmıyoruz :)

valla jakoben seçim konusunda bişi diyemiyorum :) yedik bişi ama tam olarak nasıl bişiydi kestirecek halde diilim :) valla olur laflarız ben telefonumu atıyorum şimdi sana.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
69
Arkadaşlar program yapıyorsunuz iyi güzel ama bence herkese uygun olmuyor program. Mesela safranbolu gezisi yaptık kimse gelmedi dediniz. Malumunuz üzere çoğunluk çalışıyor ve herkesin zaman problemi var. Safranboluya gidiş geliş için 1 gün ayırmak gerekiyor ki ben genellikle cumartesi pazar da 16:30 a kadar çalışıyorum. Yani bence daha küçük çaplı ama herkesin gelebileceği yerler ve geziler daha iyi olur.

Bazen de bazı arkadaşlar şahsa özel konuşuyor. A.B ve C buluşup şunu yapalım vs. gibisinden. Bence bunlar yanlış. Eğer burada bir grupsak ve birbirimize destek olmamız gerekiyorsa bunun gerektirdiği gibi davranmamız gerekir diye düşünüyorum.

Bazende bir fikir ortaya atıyoruz ne kimseden tepki geliyor ne de bişey. Herkes kendi bildiği yolda devam ediyor. Sonrada diyoruz ki MT kan kaybediyor. Bence gayet doğal kan kaybetmemiz.

Herkese iyi çalışmalar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst