İyi dileklerin için çok teşekkür ederim,3-4 günden beri dikkatli bir şekilde motora da binmeye başladım...Bu pazarki geziye de katıldım.(Sen yoksun diye radyatör su kaçırmadı,yoksan kim söker takar..Heh he he)Sende kendine iyi bak,görüşmek üzere....:cat:
QUOTE]
oh ohh iyi abı ya..senın adına cok sevındım....gene eskısı gıbı hız yapıon mu...140 falan.....hanı ayastan bılırısın pesınden gelıodum....
bu arada eymirde yaptıkları balıkta istanbulu aratmıyomuş maşallah..kaşla göz arasında götürdüm bitane tadı damaımda kaldı ..![]()
http://photo.livevideo.com/photo/arnova/photos.aspx
LiveVideo.com - The World is Watching
Motorda saatim yok diyenler,Koçtaş'ta 7,5 ytl(araç malzemeleri bölümünde)
valla gittim de bir de bana sor hopeless.. valla valideye yakalanmayacağım diye erkenden hazırlandım yedi buçuk gibi indim aşağı. gidiş daha rahat oldu nazaran. çetin emeç cadde de yol çalışması var ve resmen dağbaşı gibi oldu. o yüzden yokuş yukarı çıkarken rahat ettim de akşam inerken pek rahat olmadı. bir de kumda falan çok kayıyor arka lastiği değiştirmek gerekli..
ama gerçekten takım giymek zorunda ollmasam daha da eğlenceli olacaktı. akşam gençlik caddesinde küçük bir problem yaşadım hepsi o.. sağa bir araba park etmiş; onun hemen sol yanına parketmiş bir araba çarpraz şekilde çıkayım mı çıkmayayım mı diye duruyor. ama arkamda, solumda araba dolu. sola geçemiyorum dolu, arkamdaki dibime kadar girdi yavaşlayamıyorum.. allahtan sağduyulu bir vatandaş varmış yavaşlayarak sol şeritte bana yer açtı da ben de sola geçip sıyrıldım aradan. yoksa allahın malına duramayıp geçirecektik. valla dikkat lazım hem de çok.. hele bu kadar malın arasında..
akşam valide anlayınca çıkan yaygarayı anlatmayayım istersen
anne katili olcam sanırım![]()

insallah cabuk satılır akraba
insallah cabuk satılır akraba
DİKKAT DİKKAT DİKKAT
Boncorno kardeşimizin festivale gidecek arkadaşlarımıza önemli bir uyarısı var;
Seyitgazi'den sonra asfalt erimesi nedeniyle ince mıcır döküyorlarmış,virajın içi ve dışı mıcır olduğundan,yolu kullanacak arkadaşların çok dikkatli olmaları konusunda uyarı geldi,bilgilerinize..................
Satıldı..
Fakat inşallah cabuk motora kavusurum bunun içinde bir hayırlı dua lütfen.![]()
DİKKAT DİKKAT DİKKAT
Boncorno kardeşimizin festivale gidecek arkadaşlarımıza önemli bir uyarısı var;
Seyitgazi'den sonra asfalt erimesi nedeniyle ince mıcır döküyorlarmış,virajın içi ve dışı mıcır olduğundan,yolu kullanacak arkadaşların çok dikkatli olmaları konusunda uyarı geldi,bilgilerinize..................