Slm arkadaşlar
Bende bi motorcu ve Ankara'lı olarak burdayım.Daha ehliyetim yok ama(yaş gereği)2 sene sonra ehliyeti alır almaz bende sizlerleyim.
HyperXCrossfire
aynı kaderi paylaşıyoruz kardeşim hem bi de iki sene sonra aranızdayım demekle zaman geçmiyo malesef...
hoşgeldin sende bendensin benimde ehliyet yası temmuzda tutuyo,ehliyetsiz motocuyuz biz