[Ankara - MT]

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Mail grubuna henüz katılmamış olanlar lütfen mai ladreslerini tekrar yollasınlar bana.. :cat: Akşam toplantıda olacağım ben...
 
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
134
arkadaşlar akşam gelemiyorum
kusura bakmayın şimdiden özür dilerim
size keyifli gezmeler:king:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
incek gözleme gezisine bu sayfadan link olsaydı keşke, geziyi tesadüfi görmezdik :p :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
İlk mesajda var canım biraderim :p

Yeni gezileri bu başlığın ilk mesajına ekliyorum...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
546
selam beyler ayın 15 inden sonra bende bulusmalara katılabilirim yogunluk azalıyor o tarihten sonra coook özledım sızlerı herkese selamlar saygılar
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
slm millet yarın birliğime teslim oluyorum :)

ANKARA İL JANDARMA KOMUTANLIĞI :)

artık çarşı izninde gezilere katılırım bende puhahah :p


ninya; çoktandır yoktun ortalarda snde hoşgeldin ben de oralara geliyorum :p
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
millet gezi mezi varmı bu gün
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
131
Slm arkadaşlar

Bende bi motorcu ve Ankara'lı olarak burdayım.Daha ehliyetim yok ama(yaş gereği)2 sene sonra ehliyeti alır almaz bende sizlerleyim.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim zincirim bollaşmıştı, motorum bakım isterdi :mrgreen: ne gezisi böyle akşam kış vakti kardeşim :) güzel oldu, yalnız mevsimi kapatayım ben artık, ne güzel oldu ne gezisi diye merak edenlere açıklamayı diğer arkadaşlar yapacak :)
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HyperXCrossfire
aynı kaderi paylaşıyoruz kardeşim hem bi de iki sene sonra aranızdayım demekle zaman geçmiyo malesef...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Evet birkaç tane var ama yakında endurocu olacaklar :cherry:
:tümgrubuendurocuyapmayaandiçmişsmiley:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst