[Ankara - MT]

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Anatolia haftalık buluşma başlığı abi. Resimler oraya eklenecek. Burası da genel geyikler işte.
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Bugunku gezimiz superdi Prometheus ve diyer katilimci arkadaslara cok tesekkurler
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarin anatoliada buluşma varmı
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olsun ya benim hatrım için olmazmı:salut:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Pro, pazarları 11:00 gibi anatolia yanında (Ku -Kii) buluşmayı adet haline getirmiştik.Durumu uygun olan arkadaşları bekleriz.

Ben gelemeyeceğim yarın abi ancak tabi her şekilde buluşabilirsiniz (benim bildiğim yok derken bunu kast ettim). Genel hafta sonu toplantılarını (her hafta sonu evden çıkmak olmuyor, aileyle zaman geçirmek lazım, hafta sonları toplantı değil gezi olur vs. gerekçeleriyle) en son salı saat 18.30 a beraber almamış mıydık :silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
gezin bakalım gezin gezin birgün bende gezcem şööööylee kısacık bi tur:pr:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Ümmet abi senin gezmeye başlaman için galaksiler arası asfalt yol yapılması lazım. Başkası kesmez seni.
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
haftasonu insanlar aileleriyle ilgilenir işleri olur filan diye salı buluşalim bundan sonra demiştik gezi olmayinca ama, yarin da isteyen varsa buluşuruz ben mutluyum motosiklet görmekten :D
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
36
Günaydın Arkadaşlar, ben bu gün LES sınavı olduğunu unutmuşum,kızım o sınava ODTU de giriyor 12:30 da sınav bitiyor onu bıraktıktan sonra yaklaşık 13:10 cıvarı anatolia'da olabileceğim ancak.Gelen olursa turlarız..Bu arada salı günleri yapılacak toplantı,ancak muhabbet ve eğitim amaçlı olacağını düşünüyorum.Birlikte gezebilmek için sanırım cumartesi ve pazar şansımız olabilir,dolayısıyla pazar toplantılarını da yabana atmamak gerek.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arnovaya katılıyorum :cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Aynı fikirdeyiz abi tek fark, ben pazar günü olana "toplantı" değil "gezi" diyorum :) Elbette hafta sonu gezilecek. :cat:

Cumartesi günü scorp, topatapan, ben ve eski iş yerinden bir arkadaşım 4.44 Motor'a, Rider Motor'a, Soner Hoca'ya ve Eymir Gölü'ne uğradık.
Pazar günü başka bir geziye katılacağım için, ben gezi duyurusu açmadım. Toplanıp gezseydiniz keşke siz de...
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
chopper_delisiyle biz gezdik bir de arnovayla tanışma fırsatımız oldu
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
yeni öğrendimde resim koymayı ankara benim alet budur
zs200cc38bww6la2.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Ben yarın toplantıya 19:15 gibi gelebilirim. Hocalardan biri ayağına kaynar su dökmüş ve salı-perşembe onun yerine tenis kursuna girmem lazım. 17:00-18:30 arası. Bittiğinde hava güzel olursa motora atlar hemen gelirim. Ama hava kötü olursa otobüsle gelmem biraz uzun sürer.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst