[Ankara - MT]

Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
ben bu tür olayları genelde bilinçsiz cinayete teşebbüs girişimleri olarak adlandırıyorum işin komik yanı şu Ülkemizde o kadar çok konuda o kadar gereksiz yasal düzenlemeler yapılıyor bu düzenlemelerin trilyonları bulan maliyetleri yine bizim sırtımızdan çıkıyor ama gel görki ne belediyler nede karayollarının yol yapım onarım çalışmaları esnasında yol açtıkları kazalara ilişkin gerçekten caydırıcı yaptırımlar yok. Hatırlarsanız geçenlerde bu tür bir kaza yüzünden kırıkkale yolunda bir aile yokolmuştu.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Eğitim eğitim eğitim .... Anlık ve çıkar gözeten politikalar sonucunda canımızdan va paramızdan oluyoruz. Aslında biz de suçluyuz. Etkili bir tepki mekanizması oluşturmak için uğraşmalıyız. Tavşan dağa küsmüş, dağın haberi olmamış misali. Biz yönetimi kendi çapımızda eleştiriyoruz ama onların ruhu duymuyor.
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
Arkadaşlar dün akşam buluşma oldumu ben papa yüzünden kapatılan yollar nedeniyle gelemedim
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Evet ilk salı toplantısı papa amcanın gazabına uğradı. Şimdi bu toplantıyı unutup önümüzdeki toplantılara bakacağız :p
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
İyi hazırlanmıştık fakat sakat ve cezalı arkadaşlarımız yüzünden takım kurmakta zorlandık :) Artık bu toplantıyı unutup önümüzdeki toplantılara bakacağız. Sezon yeni başladı. Kaçan toplantıların telafisi var. Ama bizim amacımız belli. Her toplantıdan bir şeyler kazanmak istiyoruz. Teknik olarak buna hazırız. Buradan taraftarlarımıza seslenmek istiyorum. Motorsiklet seyir sporu değildir. Alın bir motor ve takıma katılın :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İyi hazırlanmıştık fakat sakat ve cezalı arkadaşlarımız yüzünden takım kurmakta zorlandık :) Artık bu toplantıyı unutup önümüzdeki toplantılara bakacağız. Sezon yeni başladı. Kaçan toplantıların telafisi var. Ama bizim amacımız belli. Her toplantıdan bir şeyler kazanmak istiyoruz. Teknik olarak buna hazırız. Buradan taraftarlarımıza seslenmek istiyorum. Motorsiklet seyir sporu değildir. Alın bir motor ve takıma katılın :mrgreen:


Şöle forvet motoru olsun...Defans motoru olmasın...Kaleci hiç olmasın....
:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
toplantı için adınıza üzüldüm ben olamayacaktım zaten abi motor benim yeni ya nedir bu rodaj olayı kimi bas basabildiğin gibi açarsın diyo kimi önce 20 30 sonra her 100 km artır diyo kim al arkana birini vur bayıra diyo napıyım
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Kitapçığında yazar. Zorlama birden, rodaj süresince ani devir değişikliklerinden kaçın; sürekli yükske devirlerde kullanma, motoru bağırtmadan vites deiştir.
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
pro ya katiliyorum. motosikletlerin kitapçiklarinda bu bilgiler hep oluyor, ne akla hikmetse millet kendi kendine atıp tutuyor, yok bas açılır yok açmazsan sağır olur gitmez, yok devir önemli degil çok ısınmamasını saglaman lazim motorun, yok şu km/s den fazla gitme vb vb vb diye.

üretici firmadan daha iyisini bilebileceklerini sanmiyorum ve kitapçiğa güvenin diyorum.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
efeee nabersin kardeşş
akşam 7 de ankaradayım sabah sınava giricem asker oluyoos beeaahh )
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Hoş gelirsin inşallah sevgili Baco,

Mamak'ta mı sınava gireceksin? Orada girmiştim bende sınava.:) 2004 yılının kasım ayında. 301. kısa dönem olarak askerlik yapmıştım Denizli'de. Umarım senin için hayırlısı olur. Kısa dönem daha avantajlı bence. Çünkü birdenbire disiplin ve emir-komuta zinciri insanda bunalım oluşturabiliyor ve üstüne üstlük bir de sorumluluk almak çok kötü. Bizim dönemimizde ki aztekler bize gıptayla bakardı. Çok şanslısınız derlerdi.:mrgreen: Ben 30 yaşında gittiğim için biraz zorlayıcı oldu ama mutlaka yapılması gereken kutsal bir görev. Şimdiden hayırlı tezkereler.:cat:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eee ankara mt hafta sonu birşey yapmıyomusunuz?
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
bilgiler için teşekkür ederim bugun ustaya götürdüm beni deli kıza bi bak ne var yok normal mi diye onada sordum abi bunlar siboblu motorun elbette açılması lazım ama 400 500 km ye kadar 40 50 geçme ondan sonra açılır mz java gibi değil dedi ama kitapçığı uygulayım yani 1000 km yavaş yavaş hızlanayım
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
En doğrusu. Kitapçıktan şaşma... Sen geldin mi Ankara'ya ? Salı toplantıya bekleriz geldiysen.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Ankara kış uykusuna yattı galiba. Yarın müsaitim ben. Pazar günü de müsaitim. Gezmek isteyenleri beklerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst