[Ankara - MT]

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
arkadaşlar gezimiz süperdi.herşey istedigimiz gibi oldu.yolda sorun yaşamadık.(şucukları hallettik)foto ve video ceken arkadaslardan resim ve videoları bekliyorz..yeni tanıştıgım arkadaslarla tanıştıgıma memnun oldum.geziye katılan tüm arkadaşlara cok tsk ederim. saygılar
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok önemli bi işmiş gibi geziye katılmamı engelleyenlere cenabı haktan akıl fikir diliyorum, gezinin ne kadar güzel geçtiğini tahmin edebiliyorum, bidahakine inşallah dicem ama, bakalım artık havalar izin vermez bi sefere daha sanki
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
valla motoru aldım ama bi türlü kullanamıyorum doğru dürüst ehliyet te yok heralde bahara kadar gelemem ben bu gezilere
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarın 10:30 gibi buluşsak mesela, geziye gelemediğim için içimde ukte kaldı :D
hem havalar soğuyunca çıkılmaz bi daha, haydi arkadaşlar yarın buluşuyor muyuz?
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet evet, beypazarı yapıp şöle yemek falan yiyip dönsek :mrgreen: olmaz mı :)
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Beypazarı yolunun haritası. 100 km.

beypazar3051.gif

beypazar305.gif
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Beyler resimleri Gezi Yazıları bölümüne yeni başlığa taşıdım haberiniz olsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

Beyler resimleri Gezi Yazıları bölümüne yeni başlığa taşıdım haberiniz olsun.
evet pro gördüm ve yazıda yazdımnefisti.

Özellikle yarın Ümmet abi kaçta Anatolia'da olacak bilen varmı ?
sizce uygunsa 12-13 arası erken veya geç ise veya doğruysa buraya yazın sincandan selam.:rendeer: :cat:

beyler kimseden ses yok gelen yok galiba bende başka program yapayım ozaman.:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
benim yarin 12.00 gibi odtü de olmam gerekiyor arkadaşlar. yarin buluşmaya gelemeyeceğim size iyi eğlenceler. ümmet abi yi ikinci kez kaçirmiş olacağım ama napalim bidahaki sefere artik.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Biz evren'le saat 10'da Optimum'da buluşup Beypazarı yapacağız arkadaşlar. Ümmet abi'yi görmek isterdik ama ne yapalım kanımız kaynıyor. O bizi daha iyi anlar. Gelmek isteyenleri bekleriz.
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
sizce uygunsa 12-13 arası erken veya geç ise veya doğruysa buraya yazın sincandan selam.:rendeer: :cat:

beyler kimseden ses yok gelen yok galiba bende başka program yapayım ozaman.:silent:[/QUOTE]


Ümmet abi yarın Atatürk kupası başlıyormuş klübe çağırdılar ben yetişemeyebilirim eğer görüşemezsek yolun açık olsun :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
arkadaşlar kendinizi kasmayın ya hiç birşey önemli değil bu sitede olkduktan sonra herzaman görüşürüz.esen kalın
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar topatapan la beypazarı yapıp geldik, fotoları topatapan ekleyecek, yaprak sarma yemek için 200 km yol gidip :mrgreen: ümmet abiye yetişebilir miyiz diye hemen döndük, saat iki gibi anatolyadaydık ama kimseyi bulamadık,

bide 06 .. .70 plakalı aracı kullanan orta yaşın üzerinde bir bayan sürücü var, kendisi sol şeritteki motorları gerekirse çarpmak kaydıyla sağ şeride atmaya çalışıyor :queen: eskişehir yolu üzerinde rastgelebilirsiniz :mrgreen: şaka bi yana hızımın gerektirdiği şeritte normal sollamamı yapıp sağa geçecekcen yapıştı tamponuma, geçerken de sağa geç gibilerden agresif el hareketleri yaptı. hayır genç güzel olsa belki bir aşk başlangıcı olurdu ama yaşlı çok çirkin bişeydi :queen:

hepimiz sürüşte iki katı dikkatli olalım arkadaşlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst