arkadaşlar topatapan la beypazarı yapıp geldik, fotoları topatapan ekleyecek, yaprak sarma yemek için 200 km yol gidip :mrgreen: ümmet abiye yetişebilir miyiz diye hemen döndük, saat iki gibi anatolyadaydık ama kimseyi bulamadık,
bide 06 .. .70 plakalı aracı kullanan orta yaşın üzerinde bir bayan sürücü var, kendisi sol şeritteki motorları gerekirse çarpmak kaydıyla sağ şeride atmaya çalışıyor :queen: eskişehir yolu üzerinde rastgelebilirsiniz :mrgreen: şaka bi yana hızımın gerektirdiği şeritte normal sollamamı yapıp sağa geçecekcen yapıştı tamponuma, geçerken de sağa geç gibilerden agresif el hareketleri yaptı. hayır genç güzel olsa belki bir aşk başlangıcı olurdu ama yaşlı çok çirkin bişeydi :queen:
hepimiz sürüşte iki katı dikkatli olalım arkadaşlar