[Ankara - MT]

Katılım
20 Ağu 2006
Mesajlar
35
Benim motor hala serviste, bacağım daha rahat. Artık kaşınma evresine girdi, iyileşiyor ya. Pazar günü uygun birisine artçı olabilirim :).
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@Emre_s_e_n
@canyerli
ehliyetle ilgili olarak teşekkür ederim, ne kadar da sabretmişim,
bi aksilik cıkmazsa cumartesi ilk ehliyetli turumu atıyorum,pazarda tanışıyoruz :)
biraz km yapsın artık motorum :bounce:
@viper diğer foruma da ayrıca yazdım ama doğum günün kutlu olsun :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
yarınki hava durumu beni biraz endiselendirdi, hava yagmursuz olursa yarin 12.30 da kararlastirdigimiz gibi bulusalim.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Bence de yağış olmazsa buluşalım. En kötü ihtimalle oturur konuşuruz. Ama hava açık olursa bol bol gezeriz. Ben bugün de dolaştım yağmur altında. Herkese tavsiye ederim ama arabalardan uzak durmak kaydıyla ya da kask'a bir silecek taktırın :) Görüşmek dileğiyle
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
273
@viper
geldiğini söledi hatta bi gezi de düzenlicektik gezi olmadı sonra nooldu bilmiorum
 
Katılım
4 Ara 2005
Mesajlar
39
arkadaslar..bu bulusmalari rutin olarak pazar gunleri 12:30' da mi yapiyorsunuz? esimle beraber gelelim desek uygun olur mu? gelenler arasinda baska bayan var mi?
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
273
arkadaslar..bu bulusmalari rutin olarak pazar gunleri 12:30' da mi yapiyorsunuz? esimle beraber gelelim desek uygun olur mu? gelenler arasinda baska bayan var mi?

@cakkidi
öncelikle ankara da bir as 125 t nin oldugu için ben ve birkaç arkadaşın da üye oldugu www.zenscooclub.com u öneriyorum.genelde buluşmalar pazar 11.00 de oluyor fakat havaların bozması ve sezonun kapandı kapanıcak olması sebebiyle katılımın fazla olması için yarın 12.30 a ayarlandı.eşiyle gelen oluyor ama gelmeyen çoğunlukta tabi.

@ALL
bu arada yarından naber???kimsenin sesi soluğu çıkmıo
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
36
Can, sese gerek varmı ki,rutin bir şekilde,bir aksilik olmazsa toplantımıza katılacağız tabii ki.:queen: Dua edelim de yağış olmasın,turumuzu atalım hep beraber keyifle....
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar yağmurdan dolayı gelemicem,eririm meririm :) hayır sürüş tecrübem az o bakımdan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst