[Ankara - MT]

Katılım
26 Eyl 2006
Mesajlar
43
Arkadaslar bende pazar günü gelmek istiyorum sizlerle tanışmak için. Tanışmaktan öte ünv ye bi ödev hazırlamam gerekiyor motorcular ve motorcu kimliği hakkında. Röportj filan da yapcam bi sakıncası yoksa. Yalnız anatolia nerede bilmiyorum (ank da ögrenciyimde) milli kütüphaneden inince sorsam gösterirlermi? :pale:
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
gel abi bekleriz, milli kütüphanenin ordan bulmasi çok kolay gösterirler büyük ihtimal. kizilay dan milli kütüphane ye gelmeden türkocağı caddesi var hemen TEK genel merkezinin köşesinden balgat a dogru giriyor, onu takip edersen 500m ötede sağda göreceksin anatolia yi. içerde kafeler var açık hava gibi orada bulursun bizi.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Hohooo motor yok diye, gene outa gittik iyi mi :salut:
Nerde benim şu motor parası kumbaram, bikaç beşlik daha tıkıştırayım içine, yoksa gelecek yaza da... :salut: :salut: :salut:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nihayet ehliyetimize kavustuk oh bee! pazara görüşüp tanışmak dileği ile arkadaşlar
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
@mithrelios
erken gelebilcek olan varsa bn 12 gibide gelebilirim fark etmez.29 ekimi bekliyorum sabırsızlıkla:cat:
 
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
26
Arkadaşlar, umarım ben de gelebilirim artık bir toplantıya. İş yoğunluğundan motoru bile kullanamaz oldum. pazara görüşmek ve tanışmak dileğiyle...
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
273
YAMAHA anahtarlığımı gönderdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Arkadaşlar arada kaynadığımı düşünüodum ama bugün eve girdiğimde o paketi gördüm ve MR.Can YERLİ yazısınıda okuyunca ağzım kulaklarımdaydı.Ama Arnova Agabey e gönderdiklerinden biraz farklı .Bana bunu haber verdiği için NİNYA ya teşekkürler.
Ahanda resimler



Ama paketin ağzı açık geldi.Demirimsi bi madde oldugu için sanıyorum ki dedektörlerden geçerken alarm verdi onlarda gümrükte açtılar


@mito
olm ne farkı var bildigimiz cbr 125 işte:)
@reddragon
ne war 29 ekimde???
@R3N
Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.
@Mysteee
Herzman Beklerizzz
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Gümrükte her paketi açarlar zaten, ötsün ötmesin. Bana yurtdışından ne kadar şey geldiyse hepsi gümrükte açılıp (ambalajın dışından ne olduğu gözüküyorsa ambalajı yırtmıyorlar tabii ki) teyit edilmiştir.
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
benim de anahtarligim bugun geldi demek toptan gelmiş postaya. hemen taktim anahtarlarimi beleş mal baldan tatlidir felsefesi ile :p

şaka maka harbi güzel bir tanitim kampanyasi yamaha nin yaptigi,belki tv ye sürekli yayınlanacak uzun reklam verseler çok daha etkisiz ve pahali olacak bu yolla çok iyi tanitim yapiyorlar yeni MT serisi motosikletlerinin.

yeni cıbır güzel olmuş ya ben hakkat keşke farlari bu diger cbr lar gibi olsa diyordum, tahminimden de güzel olmuş ah bi 250 cc olan cıbır gelse.
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
@canyerli
29 ekimde mithreliosla planımız(hava şartları el verdikce)menim motor ve mitonun ehliyeti bide bayragımız ankara turu yapıcaz katılımlar artarsa bekleriz:D
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
@mito
seninki açıkmıydı peki???

abi sen watercolours in dedigine ne bakiyosun.

bana abd, avrupa ve uzakdoğu dan bisuru paket geldi şimdiye kadar (ebay den getirtip burda satiyordum bazi seyleri veya kendi kullanimima getirtiyordum) çok azının içi açılmıştı. bi tanesi çok büyük bir kutuydu onu açmışlardı bi tek.

posta ile gelenler genelde açılmıyor ama özel kargo ile gelirse hepsini açıp bakip tekrar kapatiyorlar. yine de arada piyangodan açıp bakiyolardir bazilarina. benim yamaha anahtarligi açık degildi.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Benimkileri niye açıyorlar? Gidip dağıtayım birkaç yeri hemen. Yalnız benim açmaktan kastım koliyi açıyorlar, ambalajı açmıyorlar. Sende koli de mi açılmamış oluyor. Kesin açılıyordur da sen farketmiyorsundur.
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
36
Arkadaşlar, şu yamaha nın anahtarlığından bir tanede ben alayım.Biri bana link göndersede bende kayıt yapsam.Can yerli kardeş doktorun anahtarlığını benim zannetmiş..Hadi biri linki yazsın da bize de gelsin bakalım.....
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Arkadaşlar havalar berbat gidio,pazar muhtemelen yağışlı olacak? Hayır şeker gibi adamımdır erimeyelim yağmurda :)
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
273
@arnova
afedersin hocam karıştırdım:p
@chimeraby
motorcu yağmur çamur dinlemeeeezzzzzz:) şaka tabi.hakatten napıcaz.şimşek çok pis gürlüo umarım bazara düzelir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst