[Ankara - MT]

Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
Çok geçmiş olsun 2move biz bugün gupilyayla sizin yerinize gezdik zaten yanlız bi sorunumn var fotoları mesaja ekleyemiyorum yardımcı olabilirmisnz?
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
Sağolasın:cat:

Arkadaşlar bugünkü gezimize yanlızca gupilya katılmasına rağmen biz sizin yerinize de gezdik Motomax Çayyolu ve Esenboğa yolu üzerindeki YDS Mağazası 'nı ziyaret ettik ve tabi alışveriş yaptık:p
İşte bugünün fotoları...



motorgezisi006dj6.jpg

Gupilya ben ve makineler


motorgezisi007wa0.jpg

Güzel ayakkabılar:mrgreen:


motorgezisi005kh4.jpg

Yola çıkıorz..


motorgezisi011xf3.jpg

Yol boyunca 85'i geçmedik:p


motorgezisi012ps8.jpg

Yolda:)


motorgezisi009sf2.jpg

Artçım ve gupilyanınki


motorgezisi010zt0.jpg

Yorumsuz:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
101
merhaba arkadaslar, ben aranıza yeni katıldım. ınsallah motoru alınca sızlerle gezılere gelecegım. haydı bulusmak uzere
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
valla arkadaslar motorum sağlığına kavuşssun havalarda güzel olsun kızılcahamam yapalım..güzel gezi,insan fotoları gorunce ozenıyor
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
merhaba arkadaslar, ben aranıza yeni katıldım. ınsallah motoru alınca sızlerle gezılere gelecegım. haydı bulusmak uzere
Foruma ve ankara mt ye hoşgeldin:rendeer:
kalıcı olman dileğiyle:cat:

valla arkadaslar motorum sağlığına kavuşssun havalarda güzel olsun kızılcahamam yapalım..güzel gezi,insan fotoları gorunce ozenıyor
Doğru dostum aslında bugün bir iki kişi daha olsa ve hava bizi yanıltmasa kızılcahamama gidicektik ama gene de baya eğlendik gupilya hocam sağolsun:p
Gelecek haftalarda inşallah hava ii olur da daha kapsamlı bi buluşma yaparız:cat:
Bu arada tekrar geçmiş olsun:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
@gupilya
sayın hocam yine jilet gibisiniz resimlerde maşallah.:p

Allah razı olsun.
Klasik kısa tur (YDS turu) oldu. İyi oldu. Katılım fazla olsaydı daha iyi olurdu. Napalım bidahakine
Aha şimdi yakaladım. Fotoğraflarda çıkmış. Bunlar baba oğul basıp gidiyorlar. bende niye geride kalıyom diyordu. Aha sizde şahitsiniz 85 yapıyorlarmış. oda büyük bir ihtimalle fotoğraf çekmek için yavaşlamışlardır. Yola çıkmadan önce aman 70 i geçmeyin ben yetişemem ağır vasıta gibi yavaş gidiyoz dedik. ama sizde gördünüz hız yapmadan duramıyorlar.
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
Yok hocam ya o yaptığımz son hızdı otoyolda araya tırlar fln girince biraz basmak gerekiyo:p
Aramızdaki araçlardan görememişsinizdrir:)
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
haftaya pazar havalar güzel olsa da bi 2-3 saat gidişi o kadar da dönüşü olan bi gezi organize etsek. ne kadar hoş olmaz mi?:)
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
abi alamadim çıldırıcam. millet aldi sertifikalari ehliyetleri bizim öttürük kurs tutturdu haftaya perşembe vericez diye. yarın işyerinden çıkartıcam artik ama motoru anasini satayim ne çiledir bu 2.5 aydır ehliyet almaya ugrasiyorum.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2move geçmiş olsun umarım bi sorun çıkmaz,
kısa tur fotografları keyifli gezi olduğunu gösteriyor.
ben de en kısa zamanda sizlerle tanışmak isterim.
eğer bu pazarki gibi işlerim çıkmazsa sanırım haftaya anatolia da sizlerle tanışma fırsatım olacak.

ehliyetle ilgili olarak bende sertifika bekliyorum! :pr: :pr:
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
cuma günü aksam ehliyetine kavusanlar turuna mi ciksak hava yagisli olmazsa? pazar günü valla kimse gelmese de vurucam kendimi yollara. artik cigerim nereye kadar yeterse eskişehir mi olur bolu mu istanbul mu :) (tabi ancak çevre yolu çıkışına kadar yetmesi daha olası)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
546
perşembe akşamı hava güzel olursa bana uyar perşembeye bende gelırım arkadaslar
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
cuma günü aksam ehliyetine kavusanlar turuna mi ciksak hava yagisli olmazsa? pazar günü valla kimse gelmese de vurucam kendimi yollara. artik cigerim nereye kadar yeterse eskişehir mi olur bolu mu istanbul mu :) (tabi ancak çevre yolu çıkışına kadar yetmesi daha olası)

kardes havalar güzel olusa vede tabi diğer arkadaşlarda isterse size 1 saatlik güzel bi yol porgramı yapiim :p
simdi siz kırıkkale istikametine geliosunuz sabahtan bende burdan kırıkkale istikametine gidiyorum orda buluşuyoruz hep beraber takılıyoruz sohbet muhabbet sonra hava kararmadan herkez evine varıcak şekilde ayrılıyoruz :) nasıl plan? :)
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
kardes havalar güzel olusa vede tabi diğer arkadaşlarda isterse size 1 saatlik güzel bi yol porgramı yapiim :p
simdi siz kırıkkale istikametine geliosunuz sabahtan bende burdan kırıkkale istikametine gidiyorum orda buluşuyoruz hep beraber takılıyoruz sohbet muhabbet sonra hava kararmadan herkez evine varıcak şekilde ayrılıyoruz :) nasıl plan? :)

watergun'un Kırıkkale'de çay sözü var (hatta mangalda dediydi ya neyse Ramazan münasebetiyle afedelim) zaten artıkın bişeyler yapar.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
watergun'un Kırıkkale'de çay sözü var (hatta mangalda dediydi ya neyse Ramazan münasebetiyle afedelim) zaten artıkın bişeyler yapar.[/

valla ben varım... belki tekrar ankaraya gelmek gözümde biraz büyüyor ama kırşehire 100 km falan uzaklıkta biyerlerde buluşabiliriz:) kırıkkale güzel bi seçim ve yolda çok müsait zevkli güzel bi yol ben geçen ay çok rahat geldim
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
Slm arkadaşlar bende ankaradayım en kısa sürede sizlerle tanışmak ve buluşmalarınıza katılmak isterim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst