[Ankara - MT]

Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
gökhan;
bizim gurpta stre74 (nikini yanlış yazma ihtimalim büyük) bir arkadaşta vardı. Ondan duyduğuma göre ankara satıcısı motorları Adana'ya göndermiş falan diyordu. Seçkin Yayınevinde çalışan bir arkadaş. Okullar açıldığı için kitap işleri yoğun belki ondan bu sıralar görünmüyor. bu yazıyı görünce ortaya çıkar. benim Truva bu topiğin 64. sayfasında var. geçen hafta cumartesi gezisinde çekilmiş. pazar günü gelirsen yakından incelersin.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
110
gökhan;
bizim gurpta stre74 (nikini yanlış yazma ihtimalim büyük) bir arkadaşta vardı. Ondan duyduğuma göre ankara satıcısı motorları Adana'ya göndermiş falan diyordu. Seçkin Yayınevinde çalışan bir arkadaş. Okullar açıldığı için kitap işleri yoğun belki ondan bu sıralar görünmüyor. bu yazıyı görünce ortaya çıkar. benim Truva bu topiğin 64. sayfasında var. geçen hafta cumartesi gezisinde çekilmiş. pazar günü gelirsen yakından incelersin.

pazar günü? :cherry:


abi truva zealsun a benziyor...

peki nerdne almıştın abi truvayı ve fiyat öğrenebilirsem çok iyi olucak..

şimiden teşekkürler...
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
pazar günü? :cherry:


abi truva zealsun a benziyor...

peki nerdne almıştın abi truvayı ve fiyat öğrenebilirsem çok iyi olucak..

şimiden teşekkürler...

zalsundan daha güçlü iki silindirli ve üzerinde gördüklerin standart. sonradan motor koruma, ayaklık, ön cam, sisi bar gibi masrafların olmaz. Aydınlık evlerde samsun kavşağını hemen geçince sağda (SSKyönünden gelince) şimdi 3900 YTL global motorun sitesine bir bak istersen. hadi bakalım bu motordan Ankara da fazla yok belki siyah alırsın iki tane olur.
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
gupilya abi işten gece 9 da 10 da çıkıyorum şu aralar fırsat buldukça göz atıyorum sayfaya pazar günü izin alabilirsem katılırım size.

Abi senin motosiklette mondial mct250'lerde kullanılan motor kullanılıyor diye biliyorum hatam yok dimi ?
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
gupilya abi işten gece 9 da 10 da çıkıyorum şu aralar fırsat buldukça göz atıyorum sayfaya pazar günü izin alabilirsem katılırım size.

Abi senin motosiklette mondial mct250'lerde kullanılan motor kullanılıyor diye biliyorum hatam yok dimi ?

ilk defa senden duyuyorum. hiç bir bilgim ve fikrim yok. doğrudur. bunları biliyorsun Çin'de 3-4 firma üretiyor ve A-D arasında sınıflamış. Büyük bir ihtimalle Lifan firmasının motoru. Ancak Çinliler arasında kalite bakımından üst sınıf gibi geliyor bana. Ne de olsa kimse yoğurdum kara demez değil mi? Sen onu bırakta bak senin motoru görmek isteyen arkadaş var. Pazara izin alda gel kaçırıyorsun bir sürü geziyi. Bir de senin motordan vardı geçen satılıklar arasında haberin olsun. http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=22235
Gökhan:
Servise 500 km deyken götürdüm. motorun satıldığı yerde serviste var. yakında 3000 km için götüreceğim. Bu motor tipinde tahminime göre şu an 6 firma değişik adlarda satış yapıyor. büyük bir ihtimalle parçalarda aynıdır ve birbirine uyar. bu da satılık truva http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=21049&highlight=truva
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
Abi pazar günü gelmeye çalışacağım benim yağ radyatörü'ne giden hortum ve rekorlarda sorun vardı iki gün önce işe giderken kızılayda ykm'nin önünde epey sorun yaşadım söküp kör tapa taktım arızalı parçaları Adana'ya gönderdim Polen'den şikayet yok adamlar ilgileniyor gönder hallederiz diyorlar.

Unutmadan Salcano'nun 250'liliği tıpatıp truvaya benziyor ama üretici firma aynımı bilmiyorum.
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
Unutmadan Salcano'nun 250'liliği tıpatıp truvaya benziyor ama üretici firma aynımı bilmiyorum.

öncelikle geçmiş olsun. Ülkemizde yaklaşık 5-6 firma aynı tip motordan getiriyor. Bunlardan biride Salcano. Jantları bile aynı. Bunun faydası keyfe keder bir şey olursa servisi değiştirmene yarar.
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
Grupta hoşgeldin deme sorunu var galiba bende iki gün önce ankara gruba merhaba deyip tanışmak istedim tek bir cevap alamadım.
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
Dostum kusura bakma 2 gündür giremiorm foruma ve tabi ankaraya mt ye hoşgeldin
2move;
Dostum Er-6n hakkında söylediklerinde tamamen haklısın:cat:
Bi ara bende cam taktırmayı düşündüm fakat bütün güzelliği bozduğu için taktırmadım.Zaten 2 silindirli olmasına rağmen performansı,FZ6 Fazer'la aşağı yukarı aynı:wiinkk:
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
fazer 100 beygir abi nasil ayni olabilir?

orjinal ön cami kesin pahalidir ama bence hiç de kötü gözükmüyor. çok çok güzel bi motor er-6 n. bence taktir cami, koruma demirin yoksa ondan da taktir paşalar gibi bin abicim.

pazar günü bulusmaya gelicem. bakalim garajdan motoru kaçırabilirsem, satmaya götürüyorum filan diye motorla olmadi arabayla gelicem. görüşürüz.
 

roa

Katılım
21 May 2006
Mesajlar
93
Arkadaşlar merhaba bende yeni bi motor sahibi olarak buluşmalara gelmek isterim hazırda havalar güzelken:cat:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
arkadaslar laflar arada kaynıyo hakkaten :p yeni gelenler hoşgeldi gidenlere güle güle burdakilerede slmlar... bu arada havalar soğuyo motorları nasıl muhafaza etmeyi düşünüyorsunuz???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst