[Ankara - MT]

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
kızılay filan degil ya çıkmışken bi şehirdışına sarksak. iftar için bilmiyorum sağlıklı olur mu öncesinde motosiklet kullanmak ama, oruç tutanlar sorun yok derlerse ben takilirim.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
valla iyi olur bende gelıyorum artık :pale: ( ev- iş :pr: ev-iş :pr: motor artık aynı yolu görmekten sıkıldı ya :salut: )
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
110
motorumu alınca bende sizlerin arasındayım..

ankara da zealsun 150 19 motora sahip arkadaşlar varsa tanışmak isterim inşallah 2007 de 150-19 alıcağım.....
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
motorumu alınca bende sizlerin arasındayım..

ankara da zealsun 150 19 motora sahip arkadaşlar varsa tanışmak isterim inşallah 2007 de 150-19 alıcağım.....

ikinci eller çok iyi şartlarda şu sıralar. nerdeyse almayanı dövüyorlar. belkide motor almak hiç bu kadar cazip olmamıştı.
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
dün biraz komik(belki de trajikoimik) bir olay yaşandı. motoru götürdüm eve, annem ekipmanları gördü durumu anladi ve babana da söyliceksin şeklinde aşağı indirdi beni. sonra dedik işte baba motor aldim falan diye, o da iyi b.k yedin dedi. sonra bu kadar istemedigimiz seyleri neden yapiyosun vb derken, sen kaçıncı sınıfsın dedi, ben de 3 dedim(tabi geçen sene 4 olduğumu düşünüyolardı) ve olaylar gelişti.

şimdi işi bırakmamı ve motoru satmamı ve sadece okula gitmemi istemekteler. yani onlar istemezken bu derece, motora zaten gönlüm rahat binmemmin hiç yolu yok. motor yoksa işe gitmemin bi anlami da pek kalmiyor. e bu ikisini de kaybedersem, hayatta ne motivasyon kalir ne bişey dimdizlak kalirim ortada. yani yaman çelişkiler var. bakalim ne olacak.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
bu ikisini de kaybedersem, hayatta ne motivasyon kalir ne bişey dimdizlak kalirim ortada. yani yaman çelişkiler var..

Dostum işin gerçekten zor:pale: ... bence şu yukarıda yazdığını ailene anlatırsan ve motorun hayatta senin için kapladığı önemden bahsedersen ve birazda derslerde başarı gösterirsen onaları ikna edebileceğini zannediyorum başarılar :cat:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Mithrelios, işi bırak, motoru bırakma. Tüm konsantrasyonunu derslere ver ve mükafat olarak motoru al.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
arkadaşlar kayseri pınarbaşından selamlar ramazanınz iyi geçiyordur inşallah 12 gündür yollardayım 10 gün daha sürer herhalde. kendinize iyi bakın.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
273
@ümmet abi
abi hayırlı yolculuklar.
@ALL
ulen bi iftar yapalım beraber dedik kimse iplemedi !!!
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
@canyerli
kızılayda olursa ben varım valla
@mithrelios
abi ailemle belkide tek anlasamadıgım konu motor,benim için nekadar degerli birsey oldugunu çok iyi biliyorlar ama her seferinde baba olmadan anlıyamazsın bizi diyorlar
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
arkadslar motoru aldım servisten(dün)buugun hasret giderdim.bugun 15:00 gibi yola çıktım çamlıdereye gittim.bir kaç yere uğradım. yrm saat kalıp döndüm.motorum maşşalh hiç sorunu yok. 218km/h i gördüm.yaklaşık olarak 300 adet sinek canlısı öldürdüm.165 in altına hiç inmedim desem yeridir.ama bana pahalıya patladı . bi depo(full) 250 km de bitti:mrgreen:
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
2move
ya son zamnlarda er6 ya ayrı bi tutku var bende çok hoşuma gidiyor bu motor.
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
NİYE 1 ARKADAŞTAN BAŞKA DİĞER KİMSE YANITLAMIYOR..

AYIP OLUYOR VALLA...

KIRILDIM ŞİMCİK.. :salut:

yok ki. olan olsa cevap verecek. sor bakalım Truva 250 si olan var mı diye, Raptor var mı diye, cevaplıyalım. hem sen neden truva 250 almıyorsunda 150 liklerle uğraşıyorsun. Benim motora bak ve kararını Truvadan yana değiştir. nerden bulacaz o istediğin motorun yedek parçasını. Ankarada satılıp satılmadığı bile meçhul.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
110
yok ki. olan olsa cevap verecek. sor bakalım Truva 250 si olan var mı diye, Raptor var mı diye, cevaplıyalım. hem sen neden truva 250 almıyorsunda 150 liklerle uğraşıyorsun. Benim motora bak ve kararını Truvadan yana değiştir. nerden bulacaz o istediğin motorun yedek parçasını. Ankarada satılıp satılmadığı bile meçhul.


insan bir hoşgeldin aramıza der yahu kimse demedi ona kırıldım neyse...

ankara da 2 yerde zealsun satılıyor biri tandoğan da biride yenimahallede..

ankarada mutlaka zealsun kullananlar vardır..

truvadan yana değiştir demişsin fakat hiç bir şey bilmiyorum o motor hakkında ...

sen yardım et o zaman truvayı anlat bana..2-3 resim hatta site varsa o da olur...

bak burada ki arkadaş ankaradan belki kendisi bu siteyede üyedir

http://www.bikepics.com/pictures/648723/
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst