Çok geçmiş olsun 2move biz bugün gupilyayla sizin yerinize gezdik zaten yanlız bi sorunumn var fotoları mesaja ekleyemiyorum yardımcı olabilirmisnz?
Foruma ve ankara mt ye hoşgeldin:rendeer:merhaba arkadaslar, ben aranıza yeni katıldım. ınsallah motoru alınca sızlerle gezılere gelecegım. haydı bulusmak uzere
Doğru dostum aslında bugün bir iki kişi daha olsa ve hava bizi yanıltmasa kızılcahamama gidicektik ama gene de baya eğlendik gupilya hocam sağolsunvalla arkadaslar motorum sağlığına kavuşssun havalarda güzel olsun kızılcahamam yapalım..güzel gezi,insan fotoları gorunce ozenıyor
@gupilya
sayın hocam yine jilet gibisiniz resimlerde maşallah.![]()
cuma günü aksam ehliyetine kavusanlar turuna mi ciksak hava yagisli olmazsa? pazar günü valla kimse gelmese de vurucam kendimi yollara. artik cigerim nereye kadar yeterse eskişehir mi olur bolu mu istanbul mu(tabi ancak çevre yolu çıkışına kadar yetmesi daha olası)
kardes havalar güzel olusa vede tabi diğer arkadaşlarda isterse size 1 saatlik güzel bi yol porgramı yapiim![]()
simdi siz kırıkkale istikametine geliosunuz sabahtan bende burdan kırıkkale istikametine gidiyorum orda buluşuyoruz hep beraber takılıyoruz sohbet muhabbet sonra hava kararmadan herkez evine varıcak şekilde ayrılıyoruznasıl plan?
![]()
watergun'un Kırıkkale'de çay sözü var (hatta mangalda dediydi ya neyse Ramazan münasebetiyle afedelim) zaten artıkın bişeyler yapar.[/
valla ben varım... belki tekrar ankaraya gelmek gözümde biraz büyüyor ama kırşehire 100 km falan uzaklıkta biyerlerde buluşabilirizkırıkkale güzel bi seçim ve yolda çok müsait zevkli güzel bi yol ben geçen ay çok rahat geldim