[Ankara - MT]

Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Cevap biraz geç oldu ama sağ ol. Dediğin gibi o yol bu mevsim için biraz uzun, bahara bırmak lazım. Hem ağaçlar, tabiat canlandığında mutemelen daha güzel olur.

Bu arada bu motorla da ilk cezamı yemiş bulunuyorum. Beysukent arka yolda, Beysupark sitesinin orada radar, Angora sitesinin girişte de çevirme var. Ben yandım siz yanmayın :) Cezalar da yılbaşında zamlanmış, 356 lira ohhşşş.

Limit 50'ymiş orda. "50 ney la 50 ne!" diye bağırdım biraz ama dinlemnediler. Bir de limiti %30'dan fazla aştığım için üzerine ekstra koydular sonuç bu oldu.

Ben adamlarla konuşurken bir motor da Bilkent yolunda (İhsan Doğramacı camii'nin orası) 144 ile girdi radara, o kaderdaşım da buralardaysa selamlar, acını anlıyor ve paylaşıyorum...

Aramızda bazı arkadaşlar var, isim vermek lazım değil, plakasına ekstra harf ekleyenler, harf değiştirenler, plakayı komple yağa toza bulayıp gözükmesini engelleyenler... biz zeki bir milletiz :)

Muğla Denizli arasındaki asayiş çevirmesinde durmuştum, hassektör kesin radara girdim diyerek, plakam da kabak gibi açıktı, kaçmanın faydası olmaz diyerekten, zaten kaçmayı da anlamsız bulurdum, bana göre polisten kaçılmazdı. Beni durduran polis, iyi durdun valla, ben seni durmaz sanıyodum, motorcular genelde durmuyolar diyince bu olayın vehametini biraz daha kavradım. Kanundan kaçılmaz ama radardan kaçılır arkadaş :)Geçmiş olsun.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Ben beğendim..

http://www.hyosung.com.tr/street/59/x5

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

Farkettiyseniz sürekli eleştiri alan egzos ve alt sakalıda revize edip düzeltmişler, bence çok satar bu motor-ışık var :cat:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ben beğendim..

http://www.hyosung.com.tr/street/59/x5

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

Farkettiyseniz sürekli eleştiri alan egzos ve alt sakalıda revize edip düzeltmişler, bence çok satar bu motor-ışık var :cat:

Ben de çok beğendim, motorda ışık var ve oyüzden ülkemizde satmayacak :)

Bana göre o alt sakar çıkar ve egzoz şu ile değişir ;

leovince - cobra
maxresdefault.jpg


Süper ötesi olur :cat:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Cevap biraz geç oldu ama sağ ol. Dediğin gibi o yol bu mevsim için biraz uzun, bahara bırmak lazım. Hem ağaçlar, tabiat canlandığında mutemelen daha güzel olur.

Bu arada bu motorla da ilk cezamı yemiş bulunuyorum. Beysukent arka yolda, Beysupark sitesinin orada radar, Angora sitesinin girişte de çevirme var. Ben yandım siz yanmayın :) Cezalar da yılbaşında zamlanmış, 356 lira ohhşşş.

Limit 50'ymiş orda. "50 ney la 50 ne!" diye bağırdım biraz ama dinlemnediler. Bir de limiti %30'dan fazla aştığım için üzerine ekstra koydular sonuç bu oldu.

Ben adamlarla konuşurken bir motor da Bilkent yolunda (İhsan Doğramacı camii'nin orası) 144 ile girdi radara, o kaderdaşım da buralardaysa selamlar, acını anlıyor ve paylaşıyorum...

mahalle aralarına da mı pusu atmaya başladılar artık....
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Sagini solunu bilmem de tipi oyuncak gibi olmus be, fiyati da 250r a yakin olursa bence cok mantikli degil, sanki degisik tiple musteri cekmeye calismislar gibi geldi bana :)
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Aramızda bazı arkadaşlar var, isim vermek lazım değil, plakasına ekstra harf ekleyenler, harf değiştirenler, plakayı komple yağa toza bulayıp gözükmesini engelleyenler... biz zeki bir milletiz :)

Muğla Denizli arasındaki asayiş çevirmesinde durmuştum, hassektör kesin radara girdim diyerek, plakam da kabak gibi açıktı, kaçmanın faydası olmaz diyerekten, zaten kaçmayı da anlamsız bulurdum, bana göre polisten kaçılmazdı. Beni durduran polis, iyi durdun valla, ben seni durmaz sanıyodum, motorcular genelde durmuyolar diyince bu olayın vehametini biraz daha kavradım. Kanundan kaçılmaz ama radardan kaçılır arkadaş :)Geçmiş olsun.

Sağol. Polisle o kadar burun buruna kaldık ki kaçmak aklıma bile gelmedi, zaten adam önüme çıkana kadar çevirme olduğunu bile farketmemiştim. Bi de plakayı katlamak, yağlamak gibi olayları da hiç düşünmediğim için kaçsam kabak gibi alırdı plakayı ve muhtemelen daha çok patlardı...

Kaçma işi şehirler arası yollarda daha mantıklı, şehiriçi kafayı takarlarsa mobeselerden falan da tespit ederler gibi geliyor..

mahalle aralarına da mı pusu atmaya başladılar artık....

Valla bu sıra her yerde görüyorum, arttırdılar mı naptılar, İncek yolunda 2-3 yerde birden, Yıldız Doğukent Blv. taraflarında, Ümitköy - Aşti arka yolda...

Adam yılbaşında cezaların arttığını söyleyip bi de ayak üstü maaşların artmamasından dert yandı, bi de dert dinledik :)

O acıyla farketmedim ama şimdi düşünüyorum da acaba Lessi bana bir şeyler mi anlatmaya çalıştı? Olamaz mı, olabilir...

Neyse, polislere genel olarak uyuz olduğum için param onlara gitmesin, gerçi devlete de kılım ona da gitmesin, hangisi daha kötü bilemedim...
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Sehirlerarasi yollarda hizli gidiyosan zaten allahin emri gibi bisey, dedim ya adamlar bile kaniksamis artik :) Incek tarafinda rider in karsisinda zaten hep var sabit bi tane, ama ilerde cevirmesi yok sanirim, plakaya yaziyor zannimca.

Eger %50 den fazla gectiysen siniri, sehirici disi farketmez, durmadan gecicen, ben hic yapmadim ama bundan sonrasi icin soz veremem :) Plakanin da ya kapali olmasi lazim, ya da okunmuyor olmasi, obur turlu kacmanin bi anlami yok cunku, plakani okuduktan sonra cezayi herturlu gonderir adrese.

Genelde rusvet durumlarinda once cezayi soyleyip sonra da "napicaz simdi" seklinde can alici soruyu soruyorlar, hatta bazilari gayet piskin 3-4 kez ust uste sorar, artik buna ragmen anlamadiysan ver ulen cezayi seklinde tavir koyarlar :)
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Sehirlerarasi yollarda hizli gidiyosan zaten allahin emri gibi bisey, dedim ya adamlar bile kaniksamis artik :) Incek tarafinda rider in karsisinda zaten hep var sabit bi tane, ama ilerde cevirmesi yok sanirim, plakaya yaziyor zannimca.

Eger %50 den fazla gectiysen siniri, sehirici disi farketmez, durmadan gecicen, ben hic yapmadim ama bundan sonrasi icin soz veremem :) Plakanin da ya kapali olmasi lazim, ya da okunmuyor olmasi, obur turlu kacmanin bi anlami yok cunku, plakani okuduktan sonra cezayi herturlu gonderir adrese.

Genelde rusvet durumlarinda once cezayi soyleyip sonra da "napicaz simdi" seklinde can alici soruyu soruyorlar, hatta bazilari gayet piskin 3-4 kez ust uste sorar, artik buna ragmen anlamadiysan ver ulen cezayi seklinde tavir koyarlar :)

Haaa napıcaz falan ayağı o mu oluyor? Ulan niye daha önce söylemediniz bende ne şaşkın polis bu acıdı mı naptı bilemedim ki diye düşünüyodum :pr:
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba ben aranıza yeni katıldım (biraz damdan düşer gibi oldu ama kusura bakmayın) bir Ankaralı olarak bu bu sayfada tanışmak daha mantıklı geldi :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Arkadaşlar merhaba ben aranıza yeni katıldım (biraz damdan düşer gibi oldu ama kusura bakmayın) bir Ankaralı olarak bu bu sayfada tanışmak daha mantıklı geldi :)

Ben de aynı şekilde düştüm, hoş gelmişsin :) Arkadaşlar diye girdin bebeler diye devam edecen :p

Her çarşamba anıttepe döngel sokakta tekere gelme çalışması var(kimsenin torku yetmiyo :p ), sonra hüsran içinde köşesindeki sefa pastanesinde çay içiliyo vs. Bekliyorlar seni :mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
iş çıkışı saatlerinden sonra olur genel olarak. 7den sonra bulursun herhalde. ben uzunca süredir gitmiyorum ama yanlışım varsa düzeltirler

Haftaya büte geliyorum bu arada ben de gelicem toplanmaya, ona göre yerimi hazır edin :mrgreen:
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Arkadaşlar uzun süredir iş yoğunluğundan katılamıyorum, özledim valla. İnşallah bi dahaki sefere...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
İsmail, angarajı terkettiğini belirtmiştin. Süpriz Yunus usta ile el ele sefaye geri gelmen olabilir mi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst