- Katılım
- 10 Nis 2012
- Mesajlar
- 1,571
Cevap biraz geç oldu ama sağ ol. Dediğin gibi o yol bu mevsim için biraz uzun, bahara bırmak lazım. Hem ağaçlar, tabiat canlandığında mutemelen daha güzel olur.
Bu arada bu motorla da ilk cezamı yemiş bulunuyorum. Beysukent arka yolda, Beysupark sitesinin orada radar, Angora sitesinin girişte de çevirme var. Ben yandım siz yanmayınCezalar da yılbaşında zamlanmış, 356 lira ohhşşş.
Limit 50'ymiş orda. "50 ney la 50 ne!" diye bağırdım biraz ama dinlemnediler. Bir de limiti %30'dan fazla aştığım için üzerine ekstra koydular sonuç bu oldu.
Ben adamlarla konuşurken bir motor da Bilkent yolunda (İhsan Doğramacı camii'nin orası) 144 ile girdi radara, o kaderdaşım da buralardaysa selamlar, acını anlıyor ve paylaşıyorum...
Aramızda bazı arkadaşlar var, isim vermek lazım değil, plakasına ekstra harf ekleyenler, harf değiştirenler, plakayı komple yağa toza bulayıp gözükmesini engelleyenler... biz zeki bir milletiz
Muğla Denizli arasındaki asayiş çevirmesinde durmuştum, hassektör kesin radara girdim diyerek, plakam da kabak gibi açıktı, kaçmanın faydası olmaz diyerekten, zaten kaçmayı da anlamsız bulurdum, bana göre polisten kaçılmazdı. Beni durduran polis, iyi durdun valla, ben seni durmaz sanıyodum, motorcular genelde durmuyolar diyince bu olayın vehametini biraz daha kavradım. Kanundan kaçılmaz ama radardan kaçılır arkadaş