[Ankara - MT]

Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Erhan o VFR güzel görünüyo abi ya, istersen bi düşün

üstad valla hiç maceraya giresim yok bu aralar, sat al vs...rengine çok ısınamadım zaten..bordo olsa bi açıdan değerdi..:)
bi de uzun yolda yoracak gibi o motor beni oturuş itibariyle..
cbr250 biraz bel ağrısı yapıyodu
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
üstad valla hiç maceraya giresim yok bu aralar, sat al vs...rengine çok ısınamadım zaten..bordo olsa bi açıdan değerdi..:)
bi de uzun yolda yoracak gibi o motor beni oturuş itibariyle..
cbr250 biraz bel ağrısı yapıyodu

motordan değil ihtiyarlıktandır bel ağrısı :farao:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
motordan değil ihtiyarlıktandır bel ağrısı :farao:

motokurt nickli ihtiyar delikanlı abimiz bir hafta içinde 4000 km yaptı hiç bel ağrısı çekmediğini söyledi...
bence bunun boyla ilgisi var hacı...yani belli bi aralığın altında ya da üzerindeyse ağrıtmıyor sanırım...

kekeye de sor..onun boy da aralığın üzerine düşüyodur...her ne kadar oturuşu rahat dense de bi naked değil..
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Yanlış tercih yapanlar güçlerini birleştirdi. Moturlar elinizde patladı diye hondacılara niye kızıyosunuz la :mrgreen:

pek çok kez dediğim gibi ikinci elde rahat satmak için almıyorum motor
sadece milletin "az km olsun, sıfır gibi olsun, ucuz olsun" tarzındaki alemin bi zekisi benim mantığı biraz sinir ediyor
forumda tam da yukarıda dediğim gibi yazıp motor aradığını söylenlerin başlığı az olmadı zamanında
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Baya uygun fiyat yazmışlar abi la bence değerlendirmek lazım :)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Yanlış tercih yapanlar güçlerini birleştirdi. Moturlar elinizde patladı diye hondacılara niye kızıyosunuz la :mrgreen:

Honda hayat ondacı mı oldun sende la daha almadan?

Daha motoru almadan nasıl satacağını düşünen adamlar değiliz biz hacı. Motorun önce verdiği keyfe bakarız. Bi de azıcık yakıt ekonomisine.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Aslında Hondadan inip hondaya binmek istemiyordum. suzuki veya yamaha bana göre bir motosiklet üretmedi napalım :pale: Neye binmeyeceğimi söyleyebilirim mesela kawa ya binesim hiç yok..
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Aslında Hondadan inip hondaya binmek istemiyordum. suzuki veya yamaha bana göre bir motosiklet üretmedi napalım :pale: Neye binmeyeceğimi söyleyebilirim mesela kawa ya binesim hiç yok..

Olm Honda Türkiye nin başkanı Hideto Yamasaki, soyadı dikkatini çekti mi? Ajan o adam ajannnn, Hondanın sırlarını çalıp Yamaha ve Kawasakiye satıyor, ben olsam bi daha düşünürdüm Honda işini :queen:

Kawasaki japonyaya mail attım, size binmem diyo dedim bi arkadaş, toplaşıp gelecekler seni ziyarete önümüzdeki hafta :)
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Olm Honda Türkiye nin başkanı Hideto Yamasaki, soyadı dikkatini çekti mi? Ajan o adam ajannnn, Hondanın sırlarını çalıp Yamaha ve Kawasakiye satıyor, ben olsam bi daha düşünürdüm Honda işini :queen:

Kawasaki japonyaya mail attım, size binmem diyo dedim bi arkadaş, toplaşıp gelecekler seni ziyarete önümüzdeki hafta :)

kawasaki demedim kawa dedim kavas da demiş olabilirim bilmiyorum..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
23.11.2013
ankara yağmurlu 16°
tırt motorcuların evde ganolifer başında oturup kısır yeme organizasyonu varmış.
diyollar.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Saat 10:00 itibariyle evden motorla cıktım, tırtlar, siz de cıkın da gezek. amma velakin 2 ye kadar calısıyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst