[Ankara - MT]

Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Onu bunu boşverinde yarın half life günü bizim işler yığıldı galiba yarın +mesai yapacam geç gelebilirim anuğaa :salut:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
işte size hayatın acı bir gerçeği daha :)

GSR 750
2011-suzuki-gsr750-10.jpg



SYM Wolf 250
sym_wolf_250i_2013_lateral_derecho_5_20130708164854.jpg


Wolf'ü severim ama :cat:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Ben şundan bahsediyordum;

2010-yamaha-fz8-headlight.jpg

2011_suzuki_gsr750_headlight-wide.jpg


Yandan zaten tüp şase olmayan pek çok motor koyulabilir şu benzetmenin altına -_-
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
FZ8 de direk xj6 farı var, Yamaha parçalarda baya hazıra kaçmış :) MCN e göre, FZ1 motor bloğu ve arka far, Xj nin ön farı ve ön tekeri, R1 in ön frenleri falan diye listeyi uzatıyorlar, bunları toplayıp FZ8 yapmışlar diyollaa :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
İyi toplamışlar ama :mrgreen: Ben fz8i de baya seviyim
mt-09la kıyaslarsan küfrederim :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
FZ8 de direk xj6 farı var, Yamaha parçalarda baya hazıra kaçmış :) MCN e göre, FZ1 motor bloğu ve arka far, Xj nin ön farı ve ön tekeri, R1 in ön frenleri falan diye listeyi uzatıyorlar, bunları toplayıp FZ8 yapmışlar diyollaa :)

Hem kullanıcı hem üretici için en güzeli değil mi bu zaten :)

İyi toplamışlar ama :mrgreen: Ben fz8i de baya seviyim
mt-09la kıyaslarsan küfrederim :)

Aferim bu güzel bir espriydi, ama dötün kalkmasın hemen...::yanliss:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
gsr750 den de iyiyse bu motor güzellik baya bir göreceliymiş şimdi anladım benim için bu tartışma bitmiştir. Sadece şunu söyleyeyim bu işin sonu yok gv250 almak üzereyken "24 liraya şöyle bir modelimiz var" deselerdi ayy bu çok uygunmuş dermiydin. Hep biraz daha güçlü biraz daha güzelin peşindeyiz ama nereye kadar. Lanet olsun bu tüketim çılgınlığına :queen:


ben katılıyorum...örneğin bu motorla fazerı düşün (temiz, 2006 model), aradaki 12000 tl ye değer mi..hem yenilik hem performans açısından...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Tahmin edin kim sınıf ortalamasını ikiye katlamak suretiyle sınıfın en yüksek notunu almış açıklanan ilk vizeden :bounce:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Bi ara burda kızlı motorlu resimler paylaşıldığında sesimi yükseltmemek için zor tuttum kendimi itiraf ediyorum :p
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Buğrahan arkadaşımız zıfır cıbır250ar almış ahali. Datlu için evini basmanız tavsiyemdir :p


:salut:
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Bu çarşamba Buğranın eli datlı alır gibime geliyor :) Hımps hımpsss datlı kokuyorrrr :cherry:
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Bu çarşamba Buğranın eli datlı alır gibime geliyor :) Hımps hımpsss datlı kokuyorrrr :cherry:

Bu hafta anca havanızı alırsınız kredi kartınının bile limitlerini zorladım :mrgreen: Hem motor da yok henüz teslim almayı düşünmüyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst