GSR hanki motora benziyor bilin bakalım![]()
FZ8 de direk xj6 farı var, Yamaha parçalarda baya hazıra kaçmışMCN e göre, FZ1 motor bloğu ve arka far, Xj nin ön farı ve ön tekeri, R1 in ön frenleri falan diye listeyi uzatıyorlar, bunları toplayıp FZ8 yapmışlar diyollaa
![]()
İyi toplamışlar ama :mrgreen: Ben fz8i de baya seviyim
mt-09la kıyaslarsan küfrederim![]()
gsr750 den de iyiyse bu motor güzellik baya bir göreceliymiş şimdi anladım benim için bu tartışma bitmiştir. Sadece şunu söyleyeyim bu işin sonu yok gv250 almak üzereyken "24 liraya şöyle bir modelimiz var" deselerdi ayy bu çok uygunmuş dermiydin. Hep biraz daha güçlü biraz daha güzelin peşindeyiz ama nereye kadar. Lanet olsun bu tüketim çılgınlığına :queen:
ben katılıyorum...örneğin bu motorla fazerı düşün (temiz, 2006 model), aradaki 12000 tl ye değer mi..hem yenilik hem performans açısından...
Tahmin edin kim sınıf ortalamasını ikiye katlamak suretiyle sınıfın en yüksek notunu almış açıklanan ilk vizeden :bounce:
Bu çarşamba Buğranın eli datlı alır gibime geliyorHımps hımpsss datlı kokuyorrrr :cherry: