Erhan o VFR güzel görünüyo abi ya, istersen bi düşün
üstad valla hiç maceraya giresim yok bu aralar, sat al vs...rengine çok ısınamadım zaten..bordo olsa bi açıdan değerdi..
bi de uzun yolda yoracak gibi o motor beni oturuş itibariyle..
cbr250 biraz bel ağrısı yapıyodu
motordan değil ihtiyarlıktandır bel ağrısı :farao:
Sen CBR'ı al da gör bakalım ihtiyarlıktan mı ::dalga::
Huuuvv!! güzel cevaptı ::biggrinn
CBR'ın kronik sorunu değil miydi belağrısı.. ::winkwink
en azından kronik sorunu satılamaması değil :queen:
Motordan anlamayan çok olunca satılmaması gayet normal ( qapaq ) ::comico::
Motordan anlamayan çok olunca satılmaması gayet normal ( qapaq ) ::comico::
katılmamak elde değil hımığa!
motordan değil ihtiyarlıktandır bel ağrısı :farao:
katılmamak elde değil hımığa!
Yanlış tercih yapanlar güçlerini birleştirdi. Moturlar elinizde patladı diye hondacılara niye kızıyosunuz la :mrgreen:
sadece milletin "az km olsun, sıfır gibi olsun, ucuz olsun" tarzındaki alemin bi zekisi benim mantığı biraz sinir ediyor
Yanlış tercih yapanlar güçlerini birleştirdi. Moturlar elinizde patladı diye hondacılara niye kızıyosunuz la :mrgreen:
Aslında Hondadan inip hondaya binmek istemiyordum. suzuki veya yamaha bana göre bir motosiklet üretmedi napalımale: Neye binmeyeceğimi söyleyebilirim mesela kawa ya binesim hiç yok..
Olm Honda Türkiye nin başkanı Hideto Yamasaki, soyadı dikkatini çekti mi? Ajan o adam ajannnn, Hondanın sırlarını çalıp Yamaha ve Kawasakiye satıyor, ben olsam bi daha düşünürdüm Honda işini :queen:
Kawasaki japonyaya mail attım, size binmem diyo dedim bi arkadaş, toplaşıp gelecekler seni ziyarete önümüzdeki hafta![]()