- Katılım
- 12 Haz 2008
- Mesajlar
- 5,549
panpa sen motor sürerken de aynı düşünce içerisindesin zaten,
"gerekli mi değil mi acaba diye?" :king:
tabe len, gereksizse söndürürüm
panpa sen motor sürerken de aynı düşünce içerisindesin zaten,
"gerekli mi değil mi acaba diye?" :king:
Eyvallah abi, yalnız bu kasada sulu gömlek ilk defa görüyorum, swap mı orjin mi onu düşünüyorum![]()
ne dediğin hakkında şu an hiç bir fikrim yok biliyo musun![]()
ne dediğin hakkında şu an hiç bir fikrim yok biliyo musun![]()
10000 kilometredir motor biniyorum daha artçı almadım...gerekli bi durumda çıkmadı gerçi ama alırken iki kere düşünürüm hala...
Herkese iyi akşamlar, ben de yavaştan forumu takip etmeye başlıyayım.
Konu şahane bir noktaya gelince dayanamadım yazdım. :cherry:
Herkese iyi akşamlar, ben de yavaştan forumu takip etmeye başlıyayım.
Konu şahane bir noktaya gelince dayanamadım yazdım. :cherry:
Herkese iyi akşamlar, ben de yavaştan forumu takip etmeye başlıyayım.
Konu şahane bir noktaya gelince dayanamadım yazdım. :cherry:
Vayy vayyy, hosgelmisenn, yalniz bu yavastan takip etmeye baslayayim ayaklarini yemeyiz, kac senedir biliyosun burayi bakiyosun hep de nedense su takvim kizlari ortaya cikinca yazasin geldi![]()