- Katılım
- 14 Ağu 2010
- Mesajlar
- 2,051
Bozuldu gül gibi terbiyem :cyclopsan
Var mıydı sende la terbiye terbiyesiz?
Bozuldu gül gibi terbiyem :cyclopsan
Motorlar çok güzel..f800 gs yi bir bayan kullanabilir mi?
Motorlar çok güzel..f800 gs yi bir bayan kullanabilir mi?
Motorlar çok güzel..f800 gs yi bir bayan kullanabilir mi?
Profil resmindekinin sen olduğunu bilmiyordum... :bounce:
![]()
Allah sabır versin abi. ne diyebiliriz. o arkadan gelen motorlu nerde o geberesi haydut! Ramazan Karakaş
o da olabilir tabi, kamyonetin suçu da olabilir. en temizi artçısız binmek herzaman.Valla çok üzücü... Ama böyle sitelerin haber özetlerine bakarak yargılamaya girişmeyin derim. Çok fena yanılabilirsiniz...
10000 kilometredir motor biniyorum daha artçı almadım...gerekli bi durumda çıkmadı gerçi ama alırken iki kere düşünürüm hala...