Evi de halletmiş, artık bir yuva kurma vakti gelmiş![]()
Evi de halletmiş, artık bir yuva kurma vakti gelmiş![]()
yuvayı dişi kuş kurar, bu erkek boxer'dır.![]()
Boxer dedin daha bi kanım kaynadı kerataya.
Herşeyin boxerı eyidir![]()
Boxer sevdiğini bilseydim buluşmalara getirirdim bir kaç tane![]()
dünya hayvanları koruma günü kutlu olsun!!!he lan girdiğim yeri kurutuyom
bu arada bizim ihtiyar inşaattan tokiye girdi, herkeşe selam sarkıtıyo
[url]http://s7.postimg.org/hvbaeadnv/Foto_0003.jpg[/url]
La soykan bende kickboxer'ım bana da kanın kaynıyo mu la :queen:
arkadaşlar angaraj ekibinden bi kısım yarın sabah saat 10:00 da gop bmw borusan da test sürüşüne katılmak üzere toplanıyoruz...test sürüşü yapmak için randevu almak gerekiyo önceden ama daha önce boşluk olduğu için randevu almadan da test sürüşüne katılım mümkün olmuştu...
gelen olursa 12-1 e kadar orda oluruz sanırım...sonraısnda bilkent gymkhna ya geçiyoruz...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-kazali,,,marauder-139858328/detay/
Motorun içi dışına çıkmış, parça olarak satılacak bir motor için biraz pahalı bir fiyat sanki..
lan zaten sanayideyiz, adam bize fabrika videosu atıyor:
oppaaa :flower:
http://www.youtube.com/watch?v=aLuYVKPdG9c