- Katılım
- 12 Ağu 2008
- Mesajlar
- 870
Ama siz bu şekilde tartışınca hiç seviyeli görünmüyor. En azından cümle içinde "fiiliyat, nifak, sual, zira, galebe, keza, itham" gibi kelimeler kullanın ki albenisi olsun :farao:
Evet çok haklısın arkadaşım..artık kimin ne konuşacağı paradoksu çözüldüğüne göre; kimin neyi nasıl konuşacağı konusu gündeme alınabilir.
Konuyla ilgili bir tebliğ yayınlanırsa; tebliğde yer alan kelimeleri seçmeye özen gösteririm şahsım adına..
Pıçaknan geldim .
: )