[Ankara - MT]

Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Ama siz bu şekilde tartışınca hiç seviyeli görünmüyor. En azından cümle içinde "fiiliyat, nifak, sual, zira, galebe, keza, itham" gibi kelimeler kullanın ki albenisi olsun :farao:

Evet çok haklısın arkadaşım..artık kimin ne konuşacağı paradoksu çözüldüğüne göre; kimin neyi nasıl konuşacağı konusu gündeme alınabilir.
Konuyla ilgili bir tebliğ yayınlanırsa; tebliğde yer alan kelimeleri seçmeye özen gösteririm şahsım adına..

Pıçaknan geldim .

: )
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
de facto olarak sen de küçük cc cisin

8567e259ff62bf5683f0c36edb5ac549.jpg

senin-ta-amina-koyim_167473.jpg
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Kafamı pencereden çıkardım ve dedim ki "akşama kim tatlı su motorcusu kim ıslak motorcu ortaya çıkacak" :)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Üflerim bak bu nifak tartışmalarına felan, lütfen kendi aramızda didişmiyoruz. Didişiyorsak da lütfen soykan gibi seviyeyi direk düşürün, felsefe yapmayın böyle :)

La bebe sen benim seviyeme kurban ol la::rantinp:

Kafamı pencereden çıkardım ve dedim ki "akşama kim tatlı su motorcusu kim ıslak motorcu ortaya çıkacak" :)

Artık kendimi kanıtlamaktan sıkıldım, tatlı su motorcularını piste davet ediyorum.
 
Katılım
27 Tem 2012
Mesajlar
25
Arkadaşlar merhaba. şu an motorum bakımda, perşembe günü bakımdan çıkabilirse cuma günü sabah erkenden izmir'e gitmeyi düşünüyorum. bakımdan çıkmazsa da gelecek cuma giderim yağmur vs. olmazsa. pazar sabahı da döneceğim. saat başı mola veriyorum normalde. istanbul'a gittiğimde ortalama 140 ile gitmiştim, izmir yollarını bilmediğim için net bir şey söyleyemiyorum ama yol ve hava uygunsa tıpagaz gidiyorum genelde.

O tarihlerde izmire veya çevresine gidecek olan varsa beraber gidelim.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Arkadaşlar merhaba. şu an motorum bakımda, perşembe günü bakımdan çıkabilirse cuma günü sabah erkenden izmir'e gitmeyi düşünüyorum. bakımdan çıkmazsa da gelecek cuma giderim yağmur vs. olmazsa. pazar sabahı da döneceğim. saat başı mola veriyorum normalde. istanbul'a gittiğimde ortalama 140 ile gitmiştim, izmir yollarını bilmediğim için net bir şey söyleyemiyorum ama yol ve hava uygunsa tıpagaz gidiyorum genelde.

O tarihlerde izmire veya çevresine gidecek olan varsa beraber gidelim.

izmir yolu gayet güzel...uşak tarafında kısa süreli güzel virajlar var...
ankara sivrihisar arası sıkıcı
sivrihisar-afyon arası düz ve monoton olduğu için tehlikeli


ben haftaya cumartesi bayram tatili için gidiyorum ama araçla maalesef...

hayırlı yolculuklar
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Arkadaşlar merhaba. şu an motorum bakımda, perşembe günü bakımdan çıkabilirse cuma günü sabah erkenden izmir'e gitmeyi düşünüyorum. bakımdan çıkmazsa da gelecek cuma giderim yağmur vs. olmazsa. pazar sabahı da döneceğim. saat başı mola veriyorum normalde. istanbul'a gittiğimde ortalama 140 ile gitmiştim, izmir yollarını bilmediğim için net bir şey söyleyemiyorum ama yol ve hava uygunsa tıpagaz gidiyorum genelde.

O tarihlerde izmire veya çevresine gidecek olan varsa beraber gidelim.

250cc için ortalama 140 biraz hızlı gibi geldi bana :) hayırlı yolculuklar
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
Arkadaşlar merhaba. şu an motorum bakımda, perşembe günü bakımdan çıkabilirse cuma günü sabah erkenden izmir'e gitmeyi düşünüyorum. bakımdan çıkmazsa da gelecek cuma giderim yağmur vs. olmazsa. pazar sabahı da döneceğim. saat başı mola veriyorum normalde. istanbul'a gittiğimde ortalama 140 ile gitmiştim, izmir yollarını bilmediğim için net bir şey söyleyemiyorum ama yol ve hava uygunsa tıpagaz gidiyorum genelde.

O tarihlerde izmire veya çevresine gidecek olan varsa beraber gidelim.

Bu aralar (kabaca 2-3 haftadır) İzmir ve çevresinde çılgılar gibi sabit / dolaşan radar, devriye, uygulama, ne ararsanız var. Bir haftasonu gezisinde 7 tane sayacak kadar...
Daha dış çevre de öyledir diye tahmin ediyorum; aman dikkat...
İyi yolculuklar şimdiden...
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
250cc için ortalama 140 biraz hızlı gibi geldi bana :) hayırlı yolculuklar

Dostum ben Cbr 250'yi Kocaeli-Ankara arası otobanda 155+ ortalama hızla kullanıyorum.

Rüzgâr denk gelmezse 160-165 Allah ne verdiyse artık. Hatta 14.09.2013 Ankara-Kocaeli yolculuğunda Bolu il sınırını geçtikten sonra uzun bir süre 170 ile de gittim.

250 cc makinenin en büyük sıkıntısı rüzgâr oluyor. Bolu tüneli öncesi bir rüzgara yakalandım. 140'ı geçemiyordu motosiklet.
 
Katılım
27 Tem 2012
Mesajlar
25
Teşekkürler iyi dilekleriniz için.

Ben de istanbul dönüşünde güzel bir yokuş bulup 176 yaptım bu arada. Öyle böyle titremiyor ama makine. düz yolda da 160'ı buluyor bir süre sonra. cbr250 için 160 sonrası çok konforsuz. hele bir kamyonu veya otobüsü yakınından geçerek sollamanız gerekiyorsa baya savruluyorsunuz rüzgardan

İzmire doğru da insan gibi kullanmaya başlayayım o zaman :D Ben ankara'da sırf denemek için defalarca radardan hızlı geçtim, hiç sıkıntı çıkmadı. Gerek arabalı radarda, gerek eskişehir veya istanbul yolundaki üstünde 70 yazan radarlarda olsun, hiçbiri beni algılayamadı, cezam sıfır. hangi tip radarlara dikkat etmeliyim?

Devriye de sıkıntı olmaz herhalde. Şimdiye kadar hiç durdurulmadım, durdurulursam biraz heyecan yapabilirim ama belgelerim tam. Zaten hız dışında yasadışı hiçbir şey yapmıyorum :D
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Teşekkürler iyi dilekleriniz için.

Ben de istanbul dönüşünde güzel bir yokuş bulup 176 yaptım bu arada. Öyle böyle titremiyor ama makine. düz yolda da 160'ı buluyor bir süre sonra. cbr250 için 160 sonrası çok konforsuz. hele bir kamyonu veya otobüsü yakınından geçerek sollamanız gerekiyorsa baya savruluyorsunuz rüzgardan

İzmire doğru da insan gibi kullanmaya başlayayım o zaman :D Ben ankara'da sırf denemek için defalarca radardan hızlı geçtim, hiç sıkıntı çıkmadı. Gerek arabalı radarda, gerek eskişehir veya istanbul yolundaki üstünde 70 yazan radarlarda olsun, hiçbiri beni algılayamadı, cezam sıfır. hangi tip radarlara dikkat etmeliyim?

Devriye de sıkıntı olmaz herhalde. Şimdiye kadar hiç durdurulmadım, durdurulursam biraz heyecan yapabilirim ama belgelerim tam. Zaten hız dışında yasadışı hiçbir şey yapmıyorum :D

valla cbr de 130 dan sonra rahatsız oluoyodum ben
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
Teşekkürler iyi dilekleriniz için.

Ben de istanbul dönüşünde güzel bir yokuş bulup 176 yaptım bu arada. Öyle böyle titremiyor ama makine. düz yolda da 160'ı buluyor bir süre sonra. cbr250 için 160 sonrası çok konforsuz. hele bir kamyonu veya otobüsü yakınından geçerek sollamanız gerekiyorsa baya savruluyorsunuz rüzgardan

İzmire doğru da insan gibi kullanmaya başlayayım o zaman :D Ben ankara'da sırf denemek için defalarca radardan hızlı geçtim, hiç sıkıntı çıkmadı. Gerek arabalı radarda, gerek eskişehir veya istanbul yolundaki üstünde 70 yazan radarlarda olsun, hiçbiri beni algılayamadı, cezam sıfır. hangi tip radarlara dikkat etmeliyim?

Devriye de sıkıntı olmaz herhalde. Şimdiye kadar hiç durdurulmadım, durdurulursam biraz heyecan yapabilirim ama belgelerim tam. Zaten hız dışında yasadışı hiçbir şey yapmıyorum :D

Karşıdan kamera ile çeken "sabit radarlarda" (insansız olan) zaten arkadan plaka okuyan kamera yoksa ceza gönderemez.

Ancak... Kenara çekmiş (radar kamerasını taşıyan) otomobilin içindeki memurun tarif ile bilgi geçtiği rivayetlerine tanık oldum (MT'de de duydum, dışarıda da).
Artık polisler şanslarını mı deniyorlar bilemiyorum.

Bir de gezici araç sizi arkanızdan kameralarsa, evinize gönderirler cezayı, diye tahmin ediyorum :)

Temkinli olmakta yarar var kanımca.

Zaten çoğunlukla insanlar karşıdan selektörle haber veriyorlar çevirme gördükleri zaman.
Bir de, araçlar radar bölgelerini bildikleri zaman ööööyle topluca yavaş gitmeye başlıyorlar. O da ipucu veriyor...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Adam hız sevmiyo diye ne yüklendiniz arkadaş :farao:
Ayrıca cbr durumu zaten saçma değil, 130'dan sonrası hafif motor çok da güzel hissettirmiyor.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Şu yazılanlardan sonra ikinci el motor işine daha bir ön yargılı bakmaya başladım. Tamam bir şey olmaz belki ama uzun yolda illa dip gaz gitmeye ne gerek var. Ben 7bin devirin üstüne çıkınca rahatsız oluyorum acaba fazla mı yoruyoruz motoru veya yakıta fazlamı biner gibi :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Adam hız sevmiyo diye ne yüklendiniz arkadaş :farao:
Ayrıca cbr durumu zaten saçma değil, 130'dan sonrası hafif motor çok da güzel hissettirmiyor.

hafifliğinden değil de motorun zorlandığı ayyuka çıkıyor...bitarafını yırtan bi alet konumuna geliyo...benim için 130-140 da akmalı alet hiç zorlamadan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst