[Ankara - MT]

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hıncal ULUÇ'un bir anlatımı vardı,

bazen sevdiğin adama da küfredersin mesela tuttuğun takım gol atar sen de "Vay be! ne vurdu o..pu çocuğu!!" diye bağırır sevinirsin. Oradaki küfür aslında seviginin de ötesinde övgü de içerir

diye. Yani yeri geliyor küfür ile sevgimizi hatta övgümüzü bile belirtiyoruz. Tabi bunu anlayamayanlar da var, övüldüğünü, orası ayrı. Ha bukadar çeşitli kullanım ve anlama sahip olan küfür muhabbetinin sadece kadınların zayıflığına yönelik bir saldırı olarak kısıtlamayı hiç kimseler kusura bakmasın ama kabul edemem :) (RTE gibi bitirdim, biliyorum)

...Ha kadini asagilamak icin o..pu derse o zaman dogru olur senin dedigin. Ayni seyin erkekteki karsiligi i..ne dir.

Güzel tespit, dağılın şimdi...
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Başlığın birinde bir arkadaşımız ortaya bir itham attığı için kasıp kavurmuştunuz..
ortaya bir laf attın madem arkasını getir, kimseyi zan altında bırakma diye..
Şimdi..
ortaya bir laf atıldı merakta kaldık, kimlermiş bu küçük şikayetçiler..?
En azından bizde bilelim..çünkü günün birinde okkalı bir küfür ettiğimizde en azından kim şikayet edecekmiş aklımızın bir köşesinde durur..
Ha birileri küfür etti diye bunu asla kadınlara karşı yapılmış bir saygısızlık olarak düşünmem;
"Kötü söz sahibine aittir."
Saygılar..
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Başlığın birinde bir arkadaşımız ortaya bir itham attığı için kasıp kavurmuştunuz..
ortaya bir laf attın madem arkasını getir, kimseyi zan altında bırakma diye..
Şimdi..
ortaya bir laf atıldı merakta kaldık, kimlermiş bu küçük şikayetçiler..?
En azından bizde bilelim..çünkü günün birinde okkalı bir küfür ettiğimizde en azından kim şikayet edecekmiş aklımızın bir köşesinde durur..
Ha birileri küfür etti diye bunu asla kadınlara karşı yapılmış bir saygısızlık olarak düşünmem;
"Kötü söz sahibine aittir."
Saygılar..

sorunun muhattabını kendi kullandığın kelimeyi kullandığın için kendim olarak algılıyorum..kime hitaben yazdığınız belli değil
küçük şikayetçiler küçük cc cilere referans vererek dalga geçmek maksadıyla yazılmıştır. şikayet edebilecek kişiler hakkında en ufak bi fikrim yok...keza şikayet üzerine silindiğini düşünmüyorum...
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
birilerine hitap etmeden yazmamaya özen gösterdim..
sadece zan altında bırakılan kişiler kimlermiş merak ettim..söylediğiniz gibi şikayet etme eyleminin gerçekleşip gerçekleşmediği bile henüz belli değilken..kimin şikayet ettiğinin belli olması düşünülemez zaten..düşünülürse de mesnetsiz olur..toplum içine nifak sokmaktan öte bir eylem olamaz..

Geçen gün sizin de söylemiş olduğunuz gibi;

"allahümme ecirna min serri nisa, allahümme ecirna min belayi nisa, allahümme ecirna min fitneti nisa"
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Yukarıda defalarca kadınlardan savunmasız bir kedi yavrusu gibi bahsedilmiş buna şiddetle karşı çıkıyorum! Kadın dünyadaki en tehlikeli canlı olabilir. Tarih bile bunu yazmıştır. Hepsini geçtim günlük hayatımızda da (hele ki iş hayatı) biz erkekler(bazı erkekler) başka bir erkekle kavga etmekten hiç çekinmezken kadınları karşımıza almak istemeyiz. Tabi ki tam tersine özellikle kadınlara bela olmaya çalışanlar da olabilir. Konuyu şuraya bağlamak isterim ki bazı kadınlar bazı durumlarda savunmasız görünme stratejisi tutmayınca kendilerini tek başına kalsalar bile çok iyi savunurlar.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Yukarıda defalarca kadınlardan savunmasız bir kedi yavrusu gibi bahsedilmiş buna şiddetle karşı çıkıyorum! Kadın dünyadaki en tehlikeli canlı olabilir. Tarih bile bunu yazmıştır. Hepsini geçtim günlük hayatımızda da (hele ki iş hayatı) biz erkekler(bazı erkekler) başka bir erkekle kavga etmekten hiç çekinmezken kadınları karşımıza almak istemeyiz. Tabi ki tam tersine özellikle kadınlara bela olmaya çalışanlar da olabilir. Konuyu şuraya bağlamak isterim ki bazı kadınlar bazı durumlarda savunmasız görünme stratejisi tutmayınca kendilerini tek başına kalsalar bile çok iyi savunurlar.

çok haklısınız..zira savunmasız bir kedi yavrusunu bile pataklamaya kalkarsanız sizi tırmalamaya çalışır..ha bu durum pataklamanıza engel olmamalı..hatta meşru müdafaa bile sayılır..

"Ortada savunulacak bir durum olduğu müddetçe, kendisini savunan, savunma cesareti gösteren kadın ya da erkek herkese saygı duyarım, bedeli her ne olursa olsun"
Tek başına kalsa bile mücadeleye devam etmek, kalabalığın ihtişamıyla düşmana galebe gelmekten daha asildir..
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
birilerine hitap etmeden yazmamaya özen gösterdim..
sadece zan altında bırakılan kişiler kimlermiş merak ettim..söylediğiniz gibi şikayet etme eyleminin gerçekleşip gerçekleşmediği bile henüz belli değilken..kimin şikayet ettiğinin belli olması düşünülemez zaten..düşünülürse de mesnetsiz olur..toplum içine nifak sokmaktan öte bir eylem olamaz..

Geçen gün sizin de söylemiş olduğunuz gibi;

öncelikle benim yazıp senin alıntıladığın bu "dua" yı git günde 5 kere ibadetleri sonrası tekrar edenlerle üzeirne konuş,
bu kadar alındığın bişeyi, erro ne yazsa da konuyu oraya getirsem diye kasma
benim referans verip dalga geçtiğim bir grubun temsilcisi varsa ve töhmet altında kaldıysa gelsin o söylesin, üzerine alınıyosan da dolaylı olarak konuşma

"küçük şikayetçiler" tabirini kullanrak özellikle dalga geçtiğimi ve herhangi birisinin şikayet ettiğini düşünmediğimi söylemişken olayı daha ne diye abartırsın yok nifak olurmuş da neymiş de...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:35 ----------

Bu da mı gol değil beyler?

yunus arkadaş konuyla ilgili öğretileri seninle paylaşmadı mı?
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
öncelikle benim yazıp senin alıntıladığın bu "dua" yı git günde 5 kere ibadetleri sonrası tekrar edenlerle üzeirne konuş,
bu kadar alındığın bişeyi, erro ne yazsa da konuyu oraya getirsem diye kasma
benim referans verip dalga geçtiğim bir grubun temsilcisi varsa ve töhmet altında kaldıysa gelsin o söylesin, üzerine alınıyosan da dolaylı olarak konuşma

"küçük şikayetçiler" tabirini kullanrak özellikle dalga geçtiğimi ve herhangi birisinin şikayet ettiğini düşünmediğimi söylemişken olayı daha ne diye abartırsın yok nifak olurmuş da neymiş de...


Senden sual eden mi oldu da bana yönerge hazırladın iki dakikada?
Üzerime alınacağım bir durum yok..yüreği olan birileri çıkıp da sen mi şikayet ettin diye sorarsa cevabını veririz..

Kendinizi de bu kadar önemsemeyin lütfen..Zira erro ne yazsada konuyu oraya getirsem diye düşünmeme gerek yok..
Zira her lafınız buram buram nifak kokuyor..
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
C@LiMeRO;3171934 Zira her lafınız buram buram nifak kokuyor..[/QUOTE' Alıntı:
evet hoşuma gidiyor nifak tohumları atmak..sanırım buna devam da edecem gibi görünüyor...peki napalım şimdi, nedir yani..?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Öfff tadı kaçtı ama, noluyoz la bu ne alınganlık.. Calimero ne diyon allahını seversen, ne diye atladın vay kim şikayet etmiş söyleyin diye.. Söyleyememe durumu yok, kimsenin aramızdan birinden şüphelendiği de yok... ne la bu öfke milletteki...

Küçük şikayetçiler işte ne olabilir başka. Bende ırkçı şikayetçiler dedim geçen gün buraya Irkçı ankara MT yazan biri vardı, sodalimon muydu neydi. Sonra kovaladık onu, ben de onu kastetmiştim.

Üflerim bak bu nifak tartışmalarına felan, lütfen kendi aramızda didişmiyoruz. Didişiyorsak da lütfen soykan gibi seviyeyi direk düşürün, felsefe yapmayın böyle :) Erro da aynı laflarıma dahildir bu arada... Uzatmayalım yani :wiinkk:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Öfff tadı kaçtı ama, noluyoz la bu ne alınganlık.. Calimero ne diyon allahını seversen, ne diye atladın vay kim şikayet etmiş söyleyin diye.. Söyleyememe durumu yok, kimsenin aramızdan birinden şüphelendiği de yok... ne la bu öfke milletteki...

Küçük şikayetçiler işte ne olabilir başka. Bende ırkçı şikayetçiler dedim geçen gün buraya Irkçı ankara MT yazan biri vardı, sodalimon muydu neydi. Sonra kovaladık onu, ben de onu kastetmiştim.

Üflerim bak bu nifak tartışmalarına felan, lütfen kendi aramızda didişmiyoruz. Didişiyorsak da lütfen soykan gibi seviyeyi direk düşürün, felsefe yapmayın böyle :) Erro da aynı laflarıma dahildir bu arada... Uzatmayalım yani :wiinkk:

de facto olarak sen de küçük cc cisin

8567e259ff62bf5683f0c36edb5ac549.jpg
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
evet hoşuma gidiyor nifak tohumları atmak..sanırım buna devam da edecem gibi görünüyor...peki napalım şimdi, nedir yani..?

aynen böyle devam edebilirsiniz, sizin açınızdan da uygunsa..zira ben kendimde kimin ne yapması ya da yapmaması gerektiğine dair direktif verecek kudreti görmüyorum..

Kendi söylemiş olduğunuz sözler dile getirildiğinde bile tahammül edemezken; kişilerin fikirlerini beyan etme hürriyetlerine tahammül göstermenizi beklemek;
zaten kanımca akıllıca bir davranış biçimi olamaz..
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
aynen böyle devam edebilirsiniz, sizin açınızdan da uygunsa..zira ben kendimde kimin ne yapması ya da yapmaması gerektiğine dair direktif verecek kudreti görmüyorum..

Kendi söylemiş olduğunuz sözler dile getirildiğinde bile tahammül edemezken; kişilerin fikirlerini beyan etme hürriyetlerine tahammül göstermenizi beklemek;
zaten kanımca akıllıca bir davranış biçimi olamaz..

sıktın artık....
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Ama siz bu şekilde tartışınca hiç seviyeli görünmüyor. En azından cümle içinde "fiiliyat, nifak, sual, zira, galebe, keza, itham" gibi kelimeler kullanın ki albenisi olsun :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst