- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
Hıncal ULUÇ'un bir anlatımı vardı,
bazen sevdiğin adama da küfredersin mesela tuttuğun takım gol atar sen de "Vay be! ne vurdu o..pu çocuğu!!" diye bağırır sevinirsin. Oradaki küfür aslında seviginin de ötesinde övgü de içerir
diye. Yani yeri geliyor küfür ile sevgimizi hatta övgümüzü bile belirtiyoruz. Tabi bunu anlayamayanlar da var, övüldüğünü, orası ayrı. Ha bukadar çeşitli kullanım ve anlama sahip olan küfür muhabbetinin sadece kadınların zayıflığına yönelik bir saldırı olarak kısıtlamayı hiç kimseler kusura bakmasın ama kabul edemem
(RTE gibi bitirdim, biliyorum)
Güzel tespit, dağılın şimdi...
bazen sevdiğin adama da küfredersin mesela tuttuğun takım gol atar sen de "Vay be! ne vurdu o..pu çocuğu!!" diye bağırır sevinirsin. Oradaki küfür aslında seviginin de ötesinde övgü de içerir
diye. Yani yeri geliyor küfür ile sevgimizi hatta övgümüzü bile belirtiyoruz. Tabi bunu anlayamayanlar da var, övüldüğünü, orası ayrı. Ha bukadar çeşitli kullanım ve anlama sahip olan küfür muhabbetinin sadece kadınların zayıflığına yönelik bir saldırı olarak kısıtlamayı hiç kimseler kusura bakmasın ama kabul edemem
...Ha kadini asagilamak icin o..pu derse o zaman dogru olur senin dedigin. Ayni seyin erkekteki karsiligi i..ne dir.
Güzel tespit, dağılın şimdi...