[Ankara - MT]

Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
pardon rahatsız ediyorum megelli fanları ne tarafta acaba?

onlar hakkında bilgim yok,

ama şunun resmini koyabilirim mesela..

Cafe_Racer_1000_01-05_2.jpg
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Öyle bir motosiklet resmi koyun ki, görünüşü çok güzel olsun, 500 cc olsun, selesi 76-78 cm olsun, tozda toprakta da gitsin..ben de hemen alayım onu ..:)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Tip biraz demode artık tabii o kadar yıldan sonra ama bu aletin sesi var yaaaaa, açın youtube dan dinleyin, öyle böyle değil yaw, biz de ekonomi olsun diye hala 2 silindire binelimmm, isyanım varrrrrrr.

Tipi geç diyecektim de anlatacağım şeyleri saymışsın :D nasıl birşeydir şunun devrini kontrolün altında hissetmek nasıl meraklıyım anlatamam. İlk ve tek 6 silindir denemem olağandışıydı çünkü, hele bu küçük cc daha çok devir vardır vsvs. Neyse benim motor satılsın da bi cb900 alıp benzin yüzünden hiç kullanamıyım ben :p
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
yeter laa...........

La bebe, bu benzin fiyatlarıyla 4 silindire binip şehiriçinde gazlayınca ne olacak sence. Horneti alsam karşılarım muhtemelen ama sarsar beni. Ben sarsmasın istiyorum anlıyo musun beni, ıııaaahgghhhhh.

1 tane ama hoplayıp zıplıyon refüjlerden, kaldırımlardan, şehir kovboyu kiminn, her ne kadar topkasen bu durumlara ara sıra isyan etse de :) Hepsi ayrı güzelll, hepsini sarılmak, böyle içime sokmak istiyorummmm :)

icime-sokabilsem-seni-iste-bunlar-hep-seks-612x612.jpg
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Tipi geç diyecektim de anlatacağım şeyleri saymışsın :D nasıl birşeydir şunun devrini kontrolün altında hissetmek nasıl meraklıyım anlatamam. İlk ve tek 6 silindir denemem olağandışıydı çünkü, hele bu küçük cc daha çok devir vardır vsvs. Neyse benim motor satılsın da bi cb900 alıp benzin yüzünden hiç kullanamıyım ben :p

CB900 Hornet al da, o motoru sana yar ediyor muyum :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
La arada yumurcağın cesedimden alırsın capsli mesajı yine silinmiş, arkadaş noluyo böyle zırt pırt siliniyo herşey, neye dokundu o mesaj bi açıklama yapında bilelim ?? Başbakandan beter olmaya başladınız artık.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Mınılarına koyayım onların çok ayıp ediyorlar ::repci::
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Genel ahlaka aykırı bi resimmiş hacı eşeklik bende :(
İbret-i alem olsun uyarım. Bu sefer düzeltip de koydum.
t68f3.png
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
"Analarını çam dibine yatırıp bilmem nerelerine çam dikeyim!" diye küfrettiydi kızın biri, ben lisedeyken derbi maçında ::hakem1::

Yaratıcı küfür arayana :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Ben de "Senin ananı dağlar dağlar türküsü eşliğinde yağlar yağlar severim" küfrüne çok şaşırmıştım. Bi hafta kulaklarım kırmızı gezdim heralde.
Bu da kızdan ama göstermeyenden korkucan demek ki :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst